Dlouhá cesta ke skvělému výkonu

01.06.2015 11:46

 Správné naladění motoru je důležitý krok v každém motorsportu. Team REGION racing cz doporučuje výfukové systémy značky DVR. O tomto rozhodnutí nás přesvětčil jezdec Tomáš Trávníček. Jeho tvrzení o hmotnosti a výkonu potvrdil Bohuslav Trávníček a Petr Nekvapil. 

 

Nejednalo se o žádné domněnky ani "KECY". Motocykl se upnul do systému, který diagnostikuje výkon a průběh motoru. Upřímně jsem čekal slabé zlepšení výkonu a průběhu. Po provedení diagnostiky jsme se dostali o 3 koně k lepšímu. Křivka kroutícího momentu se zlepšila (zakulatila) a držela větší hodnoty ve vysokých otáčkách nad 8000. Tedy Trávníčkové a Nekvapil potvrdili jejich řeči a to přímo v praxi a přede mnou!!     

        Nakonec jsme přišli k hmotnosti výfukových svodů. DVR výfuky (svody + koncovky) měli hmotnost 5,05Kg. Konkurenční výrobky si zvažte doma sami! Opět se tedy jednalo o zlepšení. 

       

        Na první testovací trénink jsem nemohl dospat. 3 Koně k dobru, váha dole! To by mělo být znát. A opravdu bylo. Pocitově za řidítky jsem si připadal jak na jiném motocyklu. Motocykl se lehce spínal na zadní a to i při přeřazení ze dvojky na tři. S kolegou Bohuslavem Vaňousem jsem v Mýtě testoval nespočetněkrát. Kolega Vaňous vždy upřímně říkal, že můj výkon motoru nikdy nebyl nějak ohromující (tak na kategorii S2 optimální). Spíš nám to tak jelo stejně. Pokud jsem chtěl Vaňouse předjet, musel jsem čekat na jeho chybu. První trénink s DVR výfuky změnil můj pohled na nudný autodrom ve Vysokém Mýtě. Vaňouse nyní předjedu na třech místech tratě a to bez návaznosti na jeho chybu jízdy. Mám radost z jízdy.

        Pocitově na motocyklu 5 koní rozdíl. (3 koně, jiný průběh a hmotnost) 

        Děkujeme Trávníčkům, Petrovi Nekvapilovi a značce DVR za dosavadní spolupráci. Těšíme se na nové výfuky a doufáme, že budou k prodeji již brzy!

                                                   autor článku:(po dlouhé době) Erik Provazník

 

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz