Dolák v Pacově

25.07.2016 11:18

     Jak se dařilo Vlastovi na Šumavském cupu v Pacově ?? 

    Vlasta Dolák také vyrazil do Pacova na Šumavský Amatér Cup. Jel sem hlavně s cílem dorazit do cíle a nepolámat se. To se mu povedlo. Počasí docela přálo, semtam sluníčko a nebo trochu zataženo, takže na závod ideál. Na trénink se Vlasta těšil, protože trať byla skvěle připravena. Závodu se zúčastnilo 301 jezdců včetně jezdců zahraničních. Vlasta si kromě splněného cíle odvezl i pěkné umístění :

,, V kvalifikaci jsem obsadil 7. místo ze 44 jezdců a 3. místo ve své kategorii MX2, s čímž jsem byl samozřejmě spokojený. Ale už při kvalifikaci, která měla 12 minut jsem měl tvrdé ruce a trošku jsem se obával, jak mi to půjde odpoledne. Protože trať už byla dost rozbitá. Nemám rád, když jsou tréninky a kvalifikace tak kratké a závod je potom jednou tak delší. Do první jízdy jsem odstartoval poslední, ale během prvních třech zatáček jsem to nějak prokličkoval a snažil se probíjet dopředu. Dojel jsem za Rakouského jezdce, který dýchal na záda Alešovi Procházkovi a snažil se držet krok s nima. Bohužel mi ale pak trošku došly síly a já zvolnil, abych dojel závod do konce. Do cíle jsem dojel v kategorii MX2 na 5. místě. Druhý start byl o něco lepší, asi někde v půlce. Dařilo se mi celkem předjíždět a do cíle jsem zase dojel na 5. místě. Celkově taky 5. S výsledkem jsem spokojený, protože poslední závody se mi vůbec nedařilo. Za fotky děkuji Petě Pivcové. "

Fotogalerie: Dolák v Pacově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz