Domácí bedna pro Kučeru

29.03.2022 15:56

    Pavel Kučera se ukázal na dalších závodech. Tentokrát už se jednalo o klasický motokros, na který je Pavel zvyklý. V článku si přečti, jak se mu na jeho domácí trati závodilo.

jezdec: Pavel Kučera

Datum závodu :

26. 3. 2022

Název podniku :

IV.ročník memoriálu Petra Antoše - Karlín

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Už od rána jsem se na motorce cítil velmi dobře. Navíc se závodilo na mé domácí trati, takže jem si celý den náramně užil.
    První trénink se jel na blátivém povrchu, což mě hodně bavilo. Kvalifikace však neproběhla úplně podle mých představ. Když jsem se snažil zajet rychlé kolo, tak se mi pokaždé někdo připletl do cesty. Nakonec z toho bylo až dvanácté místo.
    Do první rozjížďky se mi podařilo dobře odstartovat, když jsem se protlačil na třetí pozici. Během začátku jízdy jsem se propadl na páté místo, ale nakonec jsem po pěkných soubojích dojel do cíle jako druhý.
    Start do druhé rozjížďky se mi opět povedl. V podstatě celá jízda proběhla stylem start cíl, kdy jsem se po startu dostal na třetí pozici, kterou jsem dovezl i do cíle. Celkově pro mě závody skončily s třetím místem.

Text: Pavel Kučera

1. místo: Štěpán Řezníček
2. místo: Martin Prokop
3. místo: Pavel Kučera (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Domácí bedna pro Kučeru

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz