Dramatický souboj o bednu

03.10.2021 09:14

    Kuba Hejný závodil na Chalupa cupu ve Vranově. Ve druhé jízdě ho čekal boj o třetí pozici, která by ho mohla dostat na bednu. Jak to celé vlastně dopadlo? Dozvíš se v článku.

jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

11. 9. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Vranov u Brna

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Trať ve Vranově znám, a navíc hlásili hezké počasí, takže jsem se na závody těšil.
    Trénink a kvalifikace proběhly v pohodě.
    První rozjížďka se mně povedla. Po velkých bojích jsem skončil na třetím místě, kdy jsem se pral s Vojtou Kroutilem, kterého se mi nakonec povedlo zdolat.
    Do druhé jízdy se mi start nepovedl, proto jsem se musel probíjet zezadu. Brzy jsem předjel pomalé jezdce a blížil se ke Kroutilovi. Nějak se mi ho nedařilo dojet a skoro celý závod jsem jezdil na 4. místě za ním. V této rozjížďce byl asi ve větší formě, protože mi dával dost zabrat a nechtěl pustit svoji pozici. Už jsem myslel, že ho nezdolám. Přidal jsem a dostal při agresivním projetí zatáčky smyk a postihl mě pád. Motorku jsem ale hned zvedl, nastartoval a pokračoval dál. Při projetí časomírou a zahlédnutí cedule ukazující poslední kolo jsem sebral poslední síly a začal bojovat. Nakonec se mi podařilo Kroutila dojet, a dokonce i předjet. Bohužel skoro před cílem v jedné zatáčce jsem dostal smyk a znovu spadnul, takže byl konec nadějí na bednu. Nakonec jsem dojel na 7. místě a celkově na 4. místě. Byl jsem neskutečně zklamaný po takové stíhací jízdě, která mi nevyšla.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Hubert Luis
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Vojtěch Kroutil

 

Fotogalerie: Dramatický souboj o bednu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz