Druhé místo z víkendového závodu si odvezl Viktor i Vít Špaček

29.10.2014 10:02

    Volný závod Green racing Cup 2014 si Špačkovi opravdu užili. 

    Nadšení byli z dopodních tréninků a aby si nic nezáviděli, v závodu obsadili stejná umístění. Jsou to frajeři :-).

    Text Vít Špaček:

    "Green racing cup se jel ve Vílanci dne 25. 11. 2014 a my jsme tam nesměli chybět. Trať byla nad míru připravená a schylovalo se k pěknému závodu. V první rozjížďce sem se z desáté  pozice po startu propracoval až na místo druhé a tam jsem i rozjížďku dokončil. Taťkovi (Viktor Špaček) se také dařilo odstartovat jako druhý, ale ve třetí zatáčce se na chvíli ujal vedení, poté ho jeden z jezdců předjel a taťka dojel také druhý. V druhé jízdě jsem měl trochu lepší start, ale zase jsem dotahoval tentokrát ze sedmé pozice. V půlce závodu jsem byl už zase druhý a tak jsem znovu i dojel. Celkově po dvou druhých místech celkově jsem byl druhý. Taťka odstartoval ještě lépe a dvě kola vodil závod. Potom ho znovu jeden ze závodníků předjel a také dojel znovu druhý. Celkově byl na tom taťka stejně jako já.  Region racing teamu děkuji za podporu. "

    Vítku a Viktore velká gratulace a děkujeme za krásnou reprezentaci týmu.

Fotogalerie: Druhé místo z víkendového závodu si odvezl Viktor i Vít Špaček

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz