Dva závody za jeden víkend, Kučera závodil v Ledči

23.09.2020 20:40

     Druhý závod v jednom víkendu, to dá zabrat! Míra Kučera to ale zvládl na výbornou! Přečti si v článku, jak se mu dařilo na Krajském přeboru SMS Pardubice v Ledči nad Sázavou.

Datum závodu :

13.9.2020

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pce – Ledeč nad Sázavou

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

10. místo

 

    "Dva závody za jeden víkend, to už samo o sobě je náročné a trať v Ledči nad Sázavou je jednak velmi rychlá a také přijelo spoustu jezdců. Co mě opravdu překvapilo bylo to, že trať nebyla nějak moc nakropená, aspoň ale nebyla motorka po tréninku tak špinavá. Jenže pak to tak nakropili, že se to v kvalifikaci zase klouzalo. Člověk si nevybere. :-)
    V první jízdě jsem odstartoval ve středu pole a usadil se na 9. místě, které jsem se snažil udržet, v posledních dvou kolech to bylo náročnější, neboť jeden ze soupeřů se mi dost přiblížil, ale jinak se mi dařilo svou pozici celkem v klidu hlídat.
    V druhé jízdě byl start o chlup horší, 10. místo, ale v průběhu dvou kol jsem se posunul na místo deváté. To se mi bohužel nepodařilo udržet, v posledním kole, chvíli před cílem, jsem udělal chybu, podklouzlo mi kolo a to mě stálo umístění. Naštěstí jsem motorku ihned zvedl, a tak se mi podařilo dojet alespoň na 10.místě. Byl jsem ze sebe dost zklamaný, že jsem konec závodu takto pokazil, ale beru to jako dobrou zkušenost a motivaci na příští závody." řekl Míra.

 

1. místo: V. Marek

2. místo: J.Halama

3. místo: T.Ptáček

Fotogalerie: Dva závody za jeden víkend, Kučera závodil v Ledči

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz