Dvojice pohledem Ondry Kroutila

17.03.2022 16:47

    Pár dní dozadu Vám přiblížil tento zimní závod v Šiklově Mlýně Pavel Kuneš. Jak jejich týmovou spolupráci zpětně vidí Ondra Kroutil? Můžeš si přečíst v článku.

jezdec: Ondřej Kroutil

Datum závodu : 27. 2. 2022

Název podniku : Winter race - Šiklův Mlýn - Zvole nad Pernštejnem

Kategorie : Dvojice

Celkové umístění: 6. místo

 

    Šlo o můj první závod v této sezóně, takže jsem chtěl hlavně ve zdraví dojet do cíle a po zimě se s motorkou zase trochu sžít. Co se týče zimní přípravy, tak ta u mě probíhala hlavně na běžkách a na motorce jsem se stihl svézt pouze den před závodem.
    Dvojici do rozjížďky jsme vytvořili s mým týmovým kolegou Pavlem Kunešem a oba jsme se moc těšili. Sice panovala zima, dokonce i trochu sněžilo, ale jakmile nás jízda zahřála, tak se nám jelo opravdu pěkně. Pavel startoval a štafetu jsme si předávali po dvou kolech. Po prvním střídání nebyly vůbec cítil prsty. Další kola už jsem měl najeté, celá trať mi sedla a šla hezky projet. V průběhu jízdy naštěstí neproběhl žádný pád ani kolize. Všechno se vyvíjelo hladce a drželi jsme si celkem stálé tempo.
    Děkuji Pavlovi, bez kterého bych se na tento závod sám nevyhecoval! A samozřejmě díky i Region racing teamu!

Text: Ondřej Kroutil

 

Fotogalerie: Dvojce pohledem Ondry Kroutila

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz