Dvojnásobná bedna pro Kroutila

05.11.2021 09:04

    Ondra Kroutil se zúčastnil dvou dvouhodinovek za jeden víkend a na obou závodech dokázal vybojovat bednu. O jeho povedeném konci týdne si můžeš přečíst v článku.

jezdec: Ondřej Kroutil

Datum závodu :

25. 9. 2021

Název podniku :

CAMS - Úpice

Kategorie :

E2

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Měl jsem opět štěstí na startu a v první šikaně jsem byl druhý. Bohužel hned v další zatáčce mě potkal pád v hlubokém prachu, kde jsem neudržel rovnováhu. Při zvedání motorky mě několik jezdců předjelo a začal ten správný boj, kdy jsem chtěl soupeře dojet. První dvě kola jsem se s motorkou trochu pral, ale další kola už jsem se hezky rozjezdil. V průběhu závodu jsem sice neměl přehled kolikátý jsem. Stále se mi dařilo jezdce přede mnou dotahoval a předjížděl. Během posledních kol se mi jelo vážně dobře. Cílem jsem projížděl jako druhý.
    Hned po tomto dvouhodinovém závodě jsme nastoupili do další dvouhodinovky s Tomášem Franěm a získali jsem pěkné třetí místo, za což mu děkuji. Jeden víkend a hned dvakrát bedna, měl jsem velkou radost.
    Díky týmu Region racing a mnoho skvělým fanouškům jak v depu, tak na trati!

Text: Ondřej Kroutil

1. místo: Ročeň Ivan
2. místo: Kroutil Ondřej (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Kohl Václav

 

Fotogalerie: Dvojnásobná bedna pro Kroutila

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz