Endurák Kuneš opět na motokrosu

05.01.2022 18:23

    Pavel Kuneš nezahálel a také vyrazil na silvestrovský motokros do Přelouče. Závodu se zúčastnil vrámci tréninku, ale se svým výkonem byl spokojený. Jakého výsledku se dočkal? Dozvíš se v článku.

jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

31. 12. 2021

Název podniku :

Silvestrovský motokros - Přelouč

Kategorie :

Hobby

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Na závody proběhla domluva den předem. Jelikož se během prosince na motorku moc nedostaneme, byli jsme rádi za příležitost si zajezdit jinde než v Čermné nad Orlicí. V rámci přípravy na další sezónu jsem tedy rád sednul na motorku místo trápení se v posilovně nebo v písku. Znovu jsem přešel od endura a střihnul si motokrosové závody.
    Trať byla na začátku rozbahněná a lepila. Nicméně já v bahně jezdím rád, proto jsem byl spokojený. Závod se jel na jeden trénink a tři rozjížďky na 12 minut plus jedno kolo. Výsledek nejhorší rozjížďky se škrtal. V tréninku se mi podařilo zajet 4. místo, tudíž jsem se na rošt řadil mezi prvními. Úvodní rozjížďka se mi nepovedla. Hned po startu jsem upadl před skokem a ocitl se na chvostu pole. Trať byla ještě dost rozbahněná, takže jsem nemohl jet naplno a spíš jsem se soustředil abych neupadl znovu. Pár kluků se mi povedlo předjet, a nakonec jsem se dostal na 8. místo.
    Druhá rozjížďka dopadla lépe. Trať se trochu vyházela a už se dalo jet. Povedl se mi start a celou dobu jsem jezdil s první skupinou. V půlce jízdy dva kluci upadli a já se posunul na konečné 3. místo.
    Poslední rozjížďku se mi znovu docela povedl start a opět jsme jezdili vpředu se skupinkou asi 5-6 jezdců. V půlce jízdy mi ale při předjížděni ujelo přední kolo a vystoupil jsem z tratě ven, pak už jsem jenom dojížděl.
    Konečné 4. místo mě potěšilo, závody jsem si užil a moc mě to bavilo. Celkově byla celá akce dobře zorganizovaná a dorazilo dost závodníků. Moc děkuji těm, kteří přijeli a fandili mi. Děkuji také týmu za podporu v sezóně 2021 a moc se těším na příští rok znovu v barvách REGIONU.

Text: Pavel Kuneš

1. místo:
2. místo:
3. místo:

 

Fotogalerie: Endurák Kuneš opět na motokrosu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz