Endurák Kuneš opět na motokrosu

02.06.2022 09:56

    Tentokrát zavítal na mistrovskou trať do Dalečína, kde před tím nikdy nejezdil. Ze začátku byl trochu opatrný, ale v odpoledních jízdách se rozvášnil a skákal téměř všechny velké skoky, které trať nabízí. Více v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

22. 5. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Dalečín I

Kategorie :

Hobby Enduro

Celkové umístění: 

8. místo

 

    V neděli jsem si odskočil od endura a jel na motokrosové závody do Dalečína na mistrovskou trať č.1. Nikdy jsem na takto velké MX trati nejel, takže jsem měl obavy, jestli to zvládnu já a jestli to zvládne moje endurová motorka a její měkké tlumiče.
    První trénink jsem se vlastně jenom vozil a hodně načítal trať. Druhý trénink už jsem začal tahat, ale neskákal jsem dvojáky a konečnou lavici – nedokázal jsem odhadnout rychlost. Chtěl bych poděkovat týmovému kolegovi Tomovi Lipavskému, který mně řekl vždy po jeho jízdě (jel jsem kategorii po něm), kudy vede nejlepší stopa a jak najíždět na skoky. Nakonec jsem si rošt vybíral jako 13. z 22 závodníků. Dostat se do půlky pole s motokrosaři byl pro mě úspěch.
    Do první rozjížďky se mi nepovedl start a ocitl jsem se asi na 18. místě. Díky tomu, že jsem začal skákat více skoků místo toho, abych je jenom přejížděl, jsem se rychle pohyboval pořadím nahoru. Trať mě začala bavit a jízdu jsem si opravdu užíval až do konce. Po prvním závodě jsem skončil na 11. místě a v mojí kategorii na 6. místě.
    V druhé rozjížďce jsem odstartoval lépe, pohyboval jsem se okolo 7. místa. Bohužel jsem si v jedné zatáčce hned v prvním kole zašlápl motorku a spadnul. V tu chvíli mě celé pole předjelo a já začínal odzadu. V tu chvíli mě jízda začala bavit ještě víc, každé kolo jsem se snažil co nejvíce dotáhnout a opravdu se mi jelo suprově. Respekt z trati úplně zmizel a to tak, že jsem skákal až na dva skoky vše. Podařilo se mi skončit okolo 16. místa a ve své kategorii na 8. místě.
    Celkově mi to dalo na 8. místo v kategorii. S výsledkem jsem velmi spokojený. Jednalo se o moje první velké motokrosové závody a zajet lepší půlku startovky a ještě k tomu na enduru je velký úspěch. Po druhé jízdě jsem byl z chyby trochu frustrovaný, ale zároveň šťastný, že jsem zajel pro mě výborný výsledek. Celý den jsem si opravdu užil a získal spoustu zkušeností. Trať v Dalečíně je těžká, ale moc zábavná, určitě se sem někdy podívám na trénink. Moc děkuji rodině, fanouškům na trati a mému týmu REGION RACING.

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Gottvald Zdeněk
2. místo: Lutera Filip
3. místo: Ladislav Foretník

 

Fotogalerie: Endurák Kuneš opět na motokrosu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz