Enduráka bahno nerozhází

16.11.2022 08:45

    Na Poslední tankování do Radče vyrazil i Pavel Kuneš, který tímto ukončil svoji letošní sezónu. Bahnitá trať mu nedělala problém, ba naopak za to byl i rád. Jak zhodnotil sezónu a jak byl spokojen s tímto konkrétním závodem? Dočteš se v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

4. 11. 2022

Název podniku :

Poslední tankovaní - Radeč

Kategorie :

Hobby OPEN

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Na další závody jsem vyrazil na motokrosové Poslední tankování do Radče u Úpice. Den před závody hodně pršelo. Věděl jsem tedy, že bude bahno. To mám ale rád, takže jsem se těšil. Na závody jsem jel půjčenou dodávkou, takže jsem na přejímku přijel pozdě. Nicméně pořadatelé se nade mnou slitovali, vyplnili jsme papíry, dostal jsem číslo a mohlo se jít na trať.

    Při přejímkách jsem ještě zjistil, že pojedu proti týmovému kolegovi Lukášovi Pišlovi, takže o motivaci bylo postaráno.

    Při tréninku byla trať ještě hodně rozbahněná, endurácky jsem ufoukal zadní kolo skoro úplně na ráfek a vyjel jsem. Hodně jsem načítal trať, kde je a kde není hluboké bahno a hledal jsem si správné stopy.

    Do první rozjížďky se mi podařilo ukořistit holeshot. Nicméně hned jsem nechtěně prořadil a předjel mě závodník, který mě a Lukáše naházel tak, že jsme museli zastavit a otrhnout strhávačku. Pak už se mi jelo dobře... Hodně jsem šetřil rameno z pádu z Vítězné. Nakonec z toho bylo 4. místo.

    Do druhé rozjížďky mi opět vyšel dobrý start. V zatáčce jsem jel na druhém místě, ale po pádu jsem se propadl na chvost. Zabral jsem, a dokonce jsem i trochu prohnal Lukáše, pak se ozvalo rameno a už jsem jenom kontroloval třetí místo.

    Nakonec z toho padla bedna a Region tam měl dvojnásobnou účast, za což jsem rád a Lukášovi gratuluji. Den jsem si moc užil, šlo asi moje poslední závody v tomto roce. Děkuji mému týmu Region racing za podporu v celé této sezóně, která byla moje nejúspěšnější. Děkuju přítelkyni Markétce a rodičům za celkový servis během celého dne a za obrovskou podporu.

 

Text: Pavel Kuneš

1. místo: -
2. místo: Lukáš Pišl (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Pavel Kuneš (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Enduráka bahno nerozhází

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz