Energie na rozdávání

26.05.2022 10:17

    Co se týče elánu do závodění, tak jsou Pavel Kuneš a Ondra Kroutil opravdu nezdolní. Po závodech jednotlivců si totiž ještě společně odjeli dvojice. Co o závodní neděli řekl právě prvně jmenovaný? Přečti si v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu :

6. 5. 2022

Název podniku :

CAMS – Liberec

Kategorie :

Dvojice Hobby

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Po závodě jednotlivců jsme s Ondrou Kroutilem usoudili, že nemáme dost a nastoupili do dalšího závodu dvojic na trati ve Vesci. Terén nás nepřekvapil, už jsme ho měli najetý z našeho závodu. S Ondrou jsme jezdili po dvou kolech, a pak bylo nutné se vystřídat.
    Do rozjížďky ostře odstartoval Ondra a z 50. startujících dvojic byl v první šikaně kolem 5. místa. Když mi předával štafetu, vyrazil jsem na trať a hned v první pasáži vyletěl. Tentokrát jsem ale nechtěl šetřit síly a jel jsem, co to šlo. Pořadatelé ale trochu zkrátili trať a v místě, kde dříve byla rovina, se najednou objevila zatáčka. Tudíž jsem se vydal na výlet přes pásku někomu na louku. :D Nicméně se mi povedlo předjet 2 závodníky a Ondra tak vyjížděl na 4. místě. To jsme drželi do posledních dvou kol. Pak už mi nezbyly síly, takže jsem jel na jistotu. Jelikož se ostatní závodníci střídali většinou po kole, propadl jsem se na 7. pozici. I přes Ondrovu slušnou jízdu se mu už ztrátu nepodařilo dohnat.
    Závod jsem si ale hodně užil. Trať už sice byla rozbitější, ale pořád krásná. Při čekání v depu jsme se i dost zasmáli s dalším týmovým kolegou Tomášem Fraňem. Také bych chtěl poslat velkou gratulaci dvojici Luky Skrbek a Míla Matucha, kteří letos jedou strašnou pilu. Chci je tady zmínit, jelikož to jsou moji kamarádi – kluci, krásný druhý místo. Děkuji Ondrovi, že se mnou dvojice jel a rovnou se mu omlouvám za moji chybu. NEBOJ ONDRO, PŘÍŠTĚ TO KLAPNE. Děkuji také Regionu za obrovskou podporu v této sezoně.

Text: Pavel Kuneš

1. místo: Mysliveček - De Jong
2. místo: Skrbek - Matucha
3. místo: Plandor - Bajkal

 

Fotogalerie: Energie na rozdávání

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz