Erik Provazník na mistráku

28.05.2015 21:25

     I Erik se zúčastnil MMČR ve Vysokém Mýtě..jeho pocity čtěte v tomto článku...

    Erik na MMČR ve Vysokém Mýtě startoval v nejrychlejší třídě S1. V sobotním tréninku Erikovi moc nefungovala motorka, ale naštěstí vše do nedělního závodu doladil..Počasí bylo ideální, bylo polojasno a to je na závodění tak akorát. V Kategorii S1 se zúčastnili dva zahraniční jezdci. Erikovi se velmi líbila závodní atmosféra, protože ho přišlo podpořit hodně členů rodiny a to se hned lépe závodí s pořádným funclubem. I když osobně si myslím, že člověk nechce zklamat a chce se předvést a to pak pracují i nervy. Ale i o tom je závodění. Teď už ale k samotnému závodění a k výsledkům..

Do první rozjížďky odstartoval na prvním místě před Pavlem Kejmarem, který ho tři kola nepředjel. A teď přímo z Erikových úst : ,, Nejvíce mě mrzelo, že si Pavel vybral špatné místo pro předjetí a v zatáčce mě podjel a to za retardéry, tedy mimo trať. Čekal jsem, že mě nechá po nefér kontaktu odjet ze zatáčky prvního, ale to se nestalo..Podle mě a dalších lidí Kejmar neumí předjíždět a na moji otázku, proč to udělal a že si nemyslím, že by to bylo fér, mi nedokázal odpovědět." říka Erik... Dojel tedy do cíle druhý. Na druhou jízdu odstartoval z druhého místa a na druhém místě také dojel. Před ním na místě prvním Pavel Kejmar a trojici uzavíral Milan Sitnianský. Celkově Erik dojel na druhém místě

 

 

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz