Fuk: "I přes komplikace jsem se cítil dobře"

26.08.2021 21:40

    Závod Chalupa cupu v Karlíně nebyl pro Víťu Fuka zrovna procházka růžovou zahradou. Přečti si o tom v článku.

Jezdec: Vít Fuk

Datum závodu :

15. 8. 2021

Název podniku :

Chalupa cup – Karlín u Čejče

Kategorie :

MX2

Celkové umístění: 

16. místo

 

    Naše kategorie MX2 vyjela na trať jako první. Povrch měli pěkně připravený a nakropený, což značilo jediné – po jízdě směr mycí box. V tréninku jsem i jednou kvůli blátu upadl. Další perličkou bylo, že nám vzali krabičky na časomíru, protože jich měli málo. Kvalifikace pak probíhala formou závodu a na startovní rošt jsme se stavěli dle vybojovaného umístění. Bohužel se v tom pořadatelé poměrně ztráceli, takže bylo pořadí dost zamíchané.
    Můj start do první rozjížďky byl dobrý, někde kolem sedmého místa. Po dvou zatáčkách spadl v jedné z kolejí jezdec přede mnou a já letěl přes něj, takže jsem se propadl na zadní pozice a musel stahovat ztrátu.
    Druhá rozjížďka měla dost podobný průběh jako ta první. Dobrý start, ale hned v první zatáčce na mě spadl jezdec a já s ním. Když jsem se zvedal, tak mě nabrali další dva jezdci, takže opět stíhačka ze zadních pozic. Časomíra nefungovala, měli v tom hrozný guláš, napsali mi dokonce jiná umístění, než jsem skutečně vyjel.
    I přes veškeré komplikace jsem se ale celý den cítil na motorce dobře.

Text: Vít Fuk

1. místo: Řezníček Štěpán
2. místo: Jaroslav Šatka
3. místo: Pavel Kučera

Fotogalerie: Fuk: "I přes komplikace jsem se cítil dobře"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz