Fuk závodil na Chalupa Cupu ve Smrku

20.07.2020 07:51

    Na závodě Chalupa Cupu ve Smrku, v kategorii MX2, reprezentoval REGION RACING náš jezdec Víťa Fuk. Jak se mu dařilo? Více v článku.

Datum závodu :

12.7.2020

Název podniku :

Chalupa Cup

Kategorie :

MX2

Celkové umístění : 

8. místo

 

    "Na závody jsem se těšil, protože mi trať ve Smrku sedí, jen jsem se obával, jak bude vypadat trať po dešti. Během závodu mě hodně naštvaly problémy s časomírou, protože jim nefungovala a byly potíže s výsledky, byl tam zmatek v pořadí. První trénink byl ještě hodně blátivý, ale kvalifikace už celkem šla. V kvalifikaci jsem zajel  9. čas. Start do prvního závodu se mi povedl, druhou zatáčkou jsem projížděl 3. Tuto pozici jsem držel dvě kola, ale pak jsem se začal lehce propadat. Přišla i chybička a v cíli z toho bylo 8. místo. Druhý start byl také vydařený, vlastně autentický s první rozjížďkou. Byl jsem po startu na třetím místě, chvíli pak i na druhém.  Závod byl pro mě velmi náročný na fyzičku a začali mi v půlce rozjížďky tvrdnout ruce. Musel jsem svoje tempo zvolnit. Do cíle jsem dojel na 8. pozici. Stejně jako v první rozjížďce, tak i v té druhé moc nefungovaly krabičky na snímání. V cíli mi systém napsal 19. místo. Naštěstí se vše nakonec vyřešilo, v listině mi pozici přepsali a ze Smrku jsem si odvezl celkově 8. místo."  vyjádřil se k závodu Víťa.

1. místo: Erik Pelikán

2. místo: Petr Uhlíř

3. místo: Roman Sedlák

Fotogalerie: Fuk závodil na Chalupa Cupu ve Smrku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz