Fukův dramatický konec sezóny

23.11.2021 15:28

    Vítek Fuk vyrazil na poslední závod letošního roku na trať do Pelhřimova. V druhé rozjížďce ho potkal pád, při kterém si poranil ruku. Jak to celé dopadlo? Dočteš se v článku.

jezdec: Vít Fuk

Datum závodu :

30.10. 2021

Název podniku :

Hobby cup - Pelhřimov

Kategorie :

MX2

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Na závody jsem se těšil a měl dobrý pocit. Trať dobře znám, takže jsem se s ní ani nemusel seznamovat. Do druhého měřeného tréninku jsem vyrazil mezi prvními, abych zajel dobrý čas. To se mi taky povedlo a umístil jsem se na 4. místě.
    Start do první jízdy se mi úplně nepovedl, odstartoval jsem kolem 10. místa. V průběhu rozjížďky jsem se posunul na sedmé místo, na kterém jsem i dojel do cíle. Tato trať není tak široká jako jiné, takže se na ní nepředjíždí úplně lehce.
    Start do druhé rozjížďky byl úplně jiný. Povedlo se mi odstartovat na prvním místě, na kterém jsem se držel dvě kola. Potom následoval propad na druhé místo a následně i na třetí. Okolo 7. kola jsem předním kolem trefil velký kámen a zavřela se mi řídítka. Ihned jsem šel k zemi, a do toho do mě ještě naboural jezdec zamnou. Naše motorky se do sebe zasekly, což se nám po chvíli podařilo vyřešit a já poté mohl pokračovat v závodění. Hned po rozjetí jsem ale cítil, že s mojí rukou není něco v pořádku. I přes to jsem se rozhodl rozjížďku dokončit a do cíle jsem dojel na 8. místě.
    Po závodech jsem navštívil nemocnici. Naštěstí se ukázalo, že mám jen naražený a pohmožděný palec, takže se mi ulevilo. Tímto závodem také ukončuji svou letošní sezónu, takže bych rád poděkoval taťkovi, mechanikovi a jedno Velké díky týmu Region racing.

Text: Vit Fuk

1. místo: Martin Mareš
2. místo: Filip Randa
3. místo: Jakub Hejkal

 

Fotogalerie: Fukův dramatický konec sezóny

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz