Gladiator race v podání Patrika Šponara

09.03.2020 18:08

        V sobotu, s magickým datem 22.2.2020, se v Lanškrouně konal běžecký závod s překážkami „Gladiator race“. REGION RACING na této akci reprezentoval náš motokrosový jezdec Patrik Šponar. A co Patrik říká o závodu? Čtěte níže.

        „V sobotu 22.2.2020 jsem se zúčastnil běžeckého překážkového závodu GLADIATOR RACE, který se konal v Lanškrouně. Jednalo se o běh na trase délky + 6km, s celkem 31 překážkami. Byl to můj první závod tohoto typu, takže jsem v podstatě vůbec netušil, do čeho jsem se to namočil. Aby toho nebylo málo, přihlásil jsem se do nejvyšší závodní kategorie „RACE“, konkrétně kategorie Muži do 29 let, kde startovali ti nejlepší borci (vítěz této kategorie vyhrál i závod celkově). Závod byl pro mě i přes intenzivní zimní přípravu velmi náročný. První 4 překážky jsem nepřekonal a musel absolvovat handicap (náhradní trasa + penalizace), přičemž konkrétně „handicap raci" byli pro mě zničující. Další překážky již tak složité nebyly a většinu se mi povedlo překonat. U cíle však opět následoval sled těžších překážek. Do cíle jsem doběhl na 37.místě ve své kategorii. Byl jsem hlavně rád, že se nejednalo o poslední místo. Rád bych poděkoval Eriku Provazníkovi a týmu REGION RACING za podporu. Stejně tak chci poděkovat přítelkyni, mámě a bráchovi, kteří mě jeli na závod podpořit.“

 

        Za REGION RACING děkujeme Patrikovi za vzornou reprezentaci a poctivou přípravu na sezónu! Jsme rádi, že se naši jezdci zúčastňují v rámci kondiční přípravy takovýchto akcí.

Fotogalerie: Gladiator race v podání Patrika Šponara

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz