Haló, tady kámen!

18.05.2022 16:53

    Mates Bock závodil na Nova motocross cupu v Opatově. Jeho největším soupeřem se však stal kámen. Více v článku.

Jezdec: Matěj Bock

Datum závodu :

16. 4. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup - Opatov

Kategorie :

21 – 32let

Celkové umístění: 

16.místo

    V den konání závodů nebylo z rána úplně ideální počasí, bylo zataženo a zima, ale vzhledem k tomu že to byly jedny z prvních závodů nebylo to překvapením. Trať byla perfektně připravená, jak už to bývá v Opatově zvykem.  Sjelo se spousta jezdců a nenechali jsme si počasím kazit náladu.  Ve třídě 21-32 let bylo přihlášeno 52 jezdců, takže jsme museli do kvalifikace nastoupit rozděleni do dvou skupin v počtu 26 jezdců, přičemž z každé skupiny postupovalo pouze 20 jezdců. Byl jsem v druhé skupině, ve které se mi perfektně povedl start a v první zatáčce jsem byl první, ale ne na dlouho. Po výjezdu mě v druhé zatáčce předjel Mateusz Owczarek, který byl rychlejší a kvalifikaci vyhrál a já dojel za ním na druhém místě.
    Cítil jsem se na motorce dobře, technicky se mi dařilo, trať mi perfektně seděla a měl jsem i dost sil, takže do první jízdy jsem šel dobře naladěn. Po startu jsem byl na čtvrtém místě, ale hned po druhé zatáčce a sjezdu z kopce jsem předním kolem trefil kámen, který mě vystřelil z motorky přes řídítka a v tu chvíli pro mě závody skončily .
    Po velkém pádu jsem byl kompletně celý dotlučený a odvezl jsem si i jedno zlomené žebro.
    Na 2-3 týdny musím dodržovat klidový režim, ale nic není ztraceno a hned jak to bude možné tak se vrátím zpět do sedla!

Text: Matěj Bock

Fotogalerie: Haló, tady kámen!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz