Hejnému se vyplatilo bojovat až do konce

22.09.2022 15:32

    Kuba Hejný přináší další závodní report, a to tentokrát z Novamotocross cupu, který se odjel v Klášterci nad Orlicí. I přes těžké podmínky na trati a horší první jízdu se Kuba nakonec postavil na bednu. Jak to dokázal, se dozvíš v článku.

Jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

17. 9. 2022

Název podniku :

Novamotocross cup
Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Do Klášterce jsem se moc netěšil. Místní trať nepatří mezi mé oblíbené a navíc ještě v noci pršelo. Trénink byl tragédie, jak na brýle tak hlavně jezdecky. Kvalda už byla o něco lepší, do cíle jsem dojel na 3. místě.

    Do první jízdy nám začalo mrholit. I když jsem si vzal rolfy, měl obavy, aby mi brýle vydržely čisté. Po celou dobu jsem jezdil třetí a nakonec jsem zdolal i jezdce přede mnou a posunul se na 2. pozici. Bohužel přišel pád v zatáčce, a pak mi nešla nastartovat motorka a brýle byly celé od bláta. Nastal propad na poslední místo. Taťka mi přispěchal na pomoc, nastartoval motorku a dal mi nové brýle. Závod jsem dokončil na 10. místě.

    V průběhu druhé rozjížďky zase poprchávalo. Start mi vyšel na výbornou, bral jsem holeshot. Nasadil jsem brutální tempo, abych si nenechal vzít moji první pozici. Druhý jezdec mě stíhal, dorážel na mě a čekal na moji chybu. Zajel jsem bezchybnou jízdu a soupeři nedal jedinou šanci na předjetí a dojel jsem na prvním místě.

    Byl jsem vážně šťastný, že jsem zvítězil i na tak špatné trati a v takových podmínkách. Celkově jsem skončil na 3. místě kvůli pádu v první jízdě, ale i tak jsem nadmíru spokojený.

 

Text: Jakub Hejný

1. místo: Dominik Čižinský
2. místo: Dominik Dytrt
3. místo: Jakub Hejný (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Hejnému se vyplatilo bojovat až do konce

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz