Hejný: "čekal nás pravý motokros"

17.07.2021 16:39

    Jakub Hejný závodil na Meteorit cupu v Opatově. Měl obavy z velkých kolejí, ale dle našeho názoru zvládl závod na výbornou. Více v článku.

jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

27.6.2021

Název podniku :

Meteorit cup – Opatov

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Opatov je mistrovská trať s velkým množství skoků a náročným terénem. Pořadatelé se opravdu snažili a připravili povrch jako na „mistrák“ a já měl trochu obavy z kolejí.
    Během tréninku jsem si vyzkoušel všechny skoky, ale některé mi zrovna úplně nešly. Při kvalifikaci jsem nijak nechvátal a zajel 7. nejrychlejší čas.
    V úvodní rozjížďce už bylo jasné, že nás hluboké koleje neminou a čeká nás pravý motokros se vším všudy. Po startu jsem byl osmý a musel jsem se probíjet přes soupeře, mezi nimi byla i některá děvčata. Kategorie žen startovala společně s námi. Z důvodu náročnosti terénu se pořadí jezdců hodně měnilo, i já ztratil 2 pozice, ale někteří jezdci zase popadali, takže jsem do cíle dojel na 5. místě.
    Druhá rozjížďka byla ještě náročnější než ta první. Bylo nutné dávat si větší pozor a hlavně nechybovat. Dařilo se mi více skákat skoky a po náročném závodění a předjíždění se mi podařilo vybojovat 6. místo v cíli. V celkovém hodnocení mi to vyšlo na 5. místo.
    Závody v Opatově byly opravdu hodně náročné, ale zase jsem nasbíral cenné zkušenosti.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Martin Závrský
2. místo: Jakub Zahradník
3. místo: Miroslav Kučera

Fotogalerie: Hejný: "čekal nás pravý motokros"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz