Hejný má sil na rozdávání

04.11.2021 09:23

    Také Kuba Hejný závodil v Dolních Heřmanicích. Vzhledem k jeho oblibě této tratě se odhodlal a zúčastnil se dvou vypsaných kategorií najednou. Jak se mu dařilo? Dočteš se v článku.

jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

2. 10. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Dolní Heřmanice

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Na závody jsem se těšil a už od rána byl ve skvělé náladě a formě. Po dohodě s tátou jsem se rozhodl odjet navíc ještě kategorii Amatér MX2, abych byl pořádně rozjetý. Trať v Dolních Heřmanicích totiž považuji za svou velmi oblíbenou.
    Měl jsem dva tréninky v obou kategoriích a užil si je na jedničku, hlavně ty s velkými motorkami. V kvalifikaci se mě nejvíc dařilo mezi Amatéry, kde jsem zajel pátý nejrychlejší čas z 28 jezdců. Moc mě těšilo, že jsem to nandal daleko starším jezdcům na silnějších motorkách.
    Na závody jsem se hodně těšil, protože mě tréninky nabudili do jízd ve své kategorii. První rozjížďka v kategorii 85ccm dopadla super a do cíle jsem dojel třetí. Samozřejmě na startu v kategorii Amatér výkon mojí motorky nestačí na silnější, ale stejně jsem si vyjel celkové 10. místo, což mě taky moc potěšilo.
    Do druhé jízdy s Amatéry jsem už nenastoupil, protože pro mě byla hlavní třída 85ccm, kde jsem bojoval o třetí příčku. Trať již byla dost rozbitá, tak jsem šetřil síly na boj o bednu. Start do druhé jízdy nedopadlo nic moc, ale po stíhací jízdě a předjíždění jsem si vybojoval čtvrté místo a celkově mi to vyšlo na 3. místo.
    Závody byly super a jízdu jsem si moc užil v obou kategoriích. Po dojetí druhé rozjížďky mi zbylo ještě pár sil, takže si příští závody dám zase obě kategorie. Sice pro mechanika (taťku) to byla trošku honička, aby vždy připravil motorku na oba závody. Spolu jsme to ale zvládli a byli oba spokojení.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Ferdinand Lipka
2. místo: Adam Zeman
3. místo: Jakub Hejný (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Hejný má sil na rozdávání

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz