Hejný si spravil chuť v Bělé

08.11.2021 11:53

    Kuba Hejný závodil na Meteorit cupu v Bělé u Jevíčka. Po nevydařených závodech v Třemošnici si konečně dobře zajezdil. Jaký výsledek si přivezl? Dočteš se v článku.

jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

17. 10. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Bělá u Jevíčka

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Trať v Bělé znám z předešlých let, když jsem závodil na čtyřkolce, ale na motorce jsem tam ještě nejezdil. Nic zvláštního jsem teda neočekával, a hlavně po odjeté SMS v Třemošnici, kde mě to nebavilo. Trať vypadala dobře připravená.
    Trénink jsem si pozorně projel a docela jsem byl překvapený, že mě jízda baví, i když byla zima a docela mě mrzly ruce. Těšil jsem se tedy do závodů.
    Start do první jízdy mi moc nevyšel, pohyboval jsem se mezi posledními, ale nakonec jsem se probojoval na 5. místo. Druhý závod byl jak z jiného filmu. Start se mi povedl a byl jsem na třetím místě. Po chvíli se mi podařilo probojovat dokonce na 2. místo a skoro celý závod jsem na této pozici jezdil a pomalu se dotahoval na prvního. Neskutečně mě to bavilo a skvěle jsem si zaskákal. Bohužel ke konci rozjížďky mě nakonec předjel Ferda Lipka, který po startu spadnul. Do cíle jsem tedy dojel třetí, ale za mě super výsledek a byl jsem nadmíru spokojený. Celkově mi to dalo na 4. místo.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Ferdinand Lipka
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Lukáš Tišovský

 

Fotogalerie: Hejný si spravil chuť v Bělé

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz