Hejný spokojený v Amatérech více než ve své kategorii

05.11.2021 19:05

    Dalším jezdcem, který se ukázal v Mohelnici, byl Kuba Hejný. Opět si zde vyzkoušel dvě závodní kategorie, ale dle jeho slov mu závody moc nevyšly. Více se dozvíš v článku.

jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

9. 10. 2021

Název podniku :

Chalupa Donoval Cup - Mohelnice

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

10. místo

 

    Mohelnici vůbec neznám, byl jsem tam jen jednou na tréninku. Moc se mi tam nechtělo. Mají tam nepříjemný dvoják nahoru, který jsem neskákal a budí ve mně respekt.
    V tréninku mi dlouho trvalo, než jsem sebral odvahu skočit zmíněný skok, ale nakonec se mi ho podařilo zdolat. Potom už jsem byl v klidu a mohl si užít závody.
    Zase jsem si zazávodil i s Amatéry a ježdění s nimi jsem si užil více než ve své kategorii. Dlouho jsem se tam naháněl s jedním dospělým až jsem ho šmiknul těsně před šachovnicovým praporem, kdy už to asi nečekal. První jízdu v 85 jsem dojel na 5. místě. Start se mi nepovedl a musel jsem to dotahovat zezadu.
    Druhá jízda pro mě byla tragédie. Hned v první zatáčce mě jeden soupeř sundal a já zůstal ležet na zemi. Půl závodu mě prohlížel doktor, jestli mě nic není. Bylo mě to hrozně líto, že jsem mimo hru. Nakonec jsem se i přes potlučenou nohu a zadek vrátil na motorku, a ještě naskočil do závodu. Sice jen na 5 minut, ale i to se počítá. Bohužel jsem dojel jako poslední a celkově se umístil na 10. místě. Závody mi moc nevyšly, ale i tak jsem si je užil a bojoval, co to šlo.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Ferdinand Lipka
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Adam Zeman

 

Fotogalerie: Hejný spokojený v Amatérech více než ve své kategorii

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz