Hejný zajel v Horním Újezdu skvělý výsledek

16.07.2021 08:22

    Jakub Hejný závodil na Krajském přeboru SMS Pardubice v Horním Újezdu a opravdu se mu tam dařilo. Více v článku.

jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

26.6.2021

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pce
Horní Újezd

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Můj první závod krajského přeboru. Na závody jsem se těšil, trať v Horním Újezdu mě baví. Trénink proběhl v pohodě, v kvalifikaci jsem zajel 6. místo.
    Trať byla skvěle připravená a měkká, takže se vyjely koleje a povrch byl ideální. Starty se mi zatím moc nevedou, ale v úvodní rozjížďce jsem hned v první zatáčce zdolal pomalejší jezdce a dostal se na 6. pozici. Po půl kole jsem předjel dalšího závodníka a kontroloval si pátou pozici. Tlak jezdce za mnou byl hodně silný a snažil se mě za každou cenu předjet, čekal na moji chybu. Naštěstí jsem se držel zuby nehty, neudělal žádnou chybu a na 5. místě dojel do cíle.
    Druhý závod měl podobný scénář. Skoro celou rozjížďku jsem se držel na 5. místě a opět na mě tlačil stejný jezdec jako v jízdě předchozí. Nedal jsem se a bojoval co to šlo. Ukazovací tabule, která nás informovala o posledním kole mě ještě víc namotivovala a já začal ještě přidávat. Na mém oblíbeném skoku u bufetu se mi podařilo dotáhnout jezdce přede mnou, ten udělal chybu – málo se rozjel na skok, takže jsem neváhal, soupeře přeskočil a do cíle dojel na 4. místě. Měl jsem z toho ohromnou radost! Celkově 4. místo. S výsledkem jsem maximálně spokojený a celé závody jsem si užil.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Jakub Zahradník
2. místo: Vojtěch Baláž
3. místo: Miroslav Kučera

Fotogalerie: Hejný zajel v Horním Újezdu skvělý výsledek

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz