Hejný závodil v Trutnově na Nova motocross cupu

23.06.2021 10:10

    Jakub Hejný závodil na své oblíbené trati v Trutnově. Jak se mu dařilo? Kdy bude další závod Nova motocross cupu? Dozvíš se v článku.

jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

12.6.2021

Název podniku :

Nova motocross cup Trutnov

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Na závody Nova motocross cupu do Trutnova jsem se těšil. Je to moje oblíbená trať, na kterou jezdím i trénovat.
    Ranní trénink proběhl na lehce bahnitém povrchu, ale s opatrností jsem se seznamoval s tratí. Kvalifikace proběhla hladce a dojel jsem na 11. místě.
    První jízda nevyšla podle mých představ. Nervozita ze startů udělala své a v první zatáčce jsem byl za druhou půlkou startovního pole. Postupně jsem se ale probojovával dopředu a do cíle dojel na 8. místě.
    Start do druhé jízdy byl dost podobný tomu předchozímu, ale už se mi jelo o poznání lépe, byť byla trať klouzavější. Vybojoval jsem si 7. místo, a to i v celkovém hodnocení závodu.
    V Trutnově se mi moc líbilo a den jsem si užil. Vzhledem k tomu, že to byly teprve druhé závody sezóny, tak jsem s výsledkem spokojený.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Marek Novák
2. místo: Dominik Rochl
3. místo: David Kadleček

    Další závod Nova motocross cupu se pojede 3. července v Klášterci nad Orlicí! 

Foto: Archiv Jakuba Hejného, Lukáš Jandejsek, Lucka Hendrychová

Fotogalerie: Hejný závodil v Trutnově na Nova motocross cupu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz