Hejný: "Ze závodu mám smíšené pocity."

22.06.2021 11:48

    Jakuba Hejného po zimní pauze čekal jako první závod MMČR Juniorů v Horažďovicích, zároveň to byl jeho první velký závod v životě. Jak se mu dařilo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

6.6.2021

Název podniku :

MMČR Juniorů Horažďovice

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

31. místo

 

    Čekali nás první velké závody, takže panovala nervozita a velké očekávání. V podvečer den před závody začalo celkem dost pršet a déšť po celé tři hodiny neustával, tudíž nás ráno přivítala brutálně namočená trať.
    Trénink byl hodně výživný – bahno, bahno a zase bahno. Kategorie 85 ccm jela jako první, takže jsme si to bahno užili se vším všudy. V kvalifikaci jsem zajel 37. nejrychlejší čas.
    Na startu do první jízdy jsem byl velmi nervózní, ještě nikdy jsem nestál na plném roštu se 40 soupeři a bez pomoci táty. Odstartoval jsem někde na konci pole a začal bojovat o každé místo. Trať sice už vysychala, ale vyjely se hluboké koleje, takže jízda byla opravdu náročná. Do cíle jsem dojel na 33. místě.
    Před druhou jízdou nám začalo lehce pršet. Start se mi opět moc nepovedl, ale snažil jsem se co to šlo. V cíli jsem byl na 31. místě a stejně tak v celkovém hodnocení.
    Mé pocity za závodu jsou smíšené. Mám respekt z velkých závodů, a ještě to byl úplně první závod sezóny po zimní pauze – hned mistrák a na hodně náročném terénu.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Vítěslav Marek
2. místo: Martin Závrský
3. místo: Dominik Kučeřík

Foto: archiv Jakuba Hejného, Pavel Horák, Karolína Hůlová

Fotogalerie: Hejný: "Ze závodu mám smíšené pocity."

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz