Hobby Cross Country dvojic v Loukově si nenechal ujít Nikola Pěnička

18.08.2014 12:09

    Enduro jezdec Nikola Pěnička startoval v Loukově, v rámci seriálu Hobby Cross Country dvojic.

    Text Nikola Pěnička:

     "V sobotu 2. 8. 2014 se jelo hobby cross country dvojic v Loukově u Semil. Tento závod už je pro mě takovou tradicí, závodil jsem zde už na osmdesátce a nevynechal jsem ani jeden ročník. Zúčastňují se ho jezdci jako Jiří Čepelák, Jaromír Romančík, Patrik Markvart a další. Něco málo k trati a pravidlům. Jedná se o závod dvojic, střídat se musí max. po třech kolech, závod trvá 180 minut. Trať je velice atraktivní, nechybí výjezd, sjezdy, umělé překážky (přejíždění klád, pneumatik, skok přes vejtřasku atd.), a rychlé pasáže na louce. Já jsem jel s dlouholetým kamarádem Kryštofem Koublem. Kryštof je motokrosař a tak startoval, podal obdivuhodný výkon a po střídání jsem vyrážel na trať jako 3. Po chvíli jsem se dostal na druhé místo, ale dlouho jsem ho neudržel. Předával jsem tedy opět na 3. místě. Tak se odehrával prakticky celý závod, na čtvrté jsme měli náskok necelé dvě minuty. Když zbývalo do konce závodu zhruba 30 minut, tak jsem prorazil a musel jsem jet půl kola na prázdném předku, v této půlce kola byl i výjezd, který šel s prázdným kolem těžce vyjet (vyjel jsem ho až na podruhé) :(. V tom mě předjeli kluci, co bojovali o 4. místo. Kryštof se vydal stíhat mou ztrátu a v tom se rozbil, jelikož jsem ho nemohl vystřídat na své motorce, museli jsme jeho motorku „srovnat". Poslední dvě kola jsem musel jet na jeho motorce a to byl trest :D :D. Takže výsledek byl nakonec 5. místo v Licencích A. Mrzí nás to, protože rychlost tam byla."

    Nikolovi moc gratulujeme a děkujeme za výbornou reprezentaci týmu.

 

 

  

Fotogalerie: Hobby Cross Country dvojic v Loukově si nenechal ujít Nikola Pěnička

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz