Holický i přes bolest bojoval o přední příčky

31.08.2021 18:20

Petr Holický závodil na Enduro sprintu v Opařanech. V jednom z enduro testů si však poranil levou ruku. V závodě se ale nevzdal a dojel si pro bednu. Více v článku.

jezdec: Petr Holický

Datum závodu :

21. 8. 2021

Název podniku :

CAMS Opařany

Kategorie :

Hobby veterán open

Celkové umístění: 

2. místo

 

    V sobotu 21.8. jsem se zúčastnil závodu pořádaného pod hlavičkou CAMS v Enduro sprintu, tentokrát se akce konala v Opařanech. Už od rána bylo jisté, že si opět užijeme letních teplot. Snad i velké horko bylo jednou z příčin tragické události, která se stala při jednom z přejezdů mezi měřenými úseky a předčasně ukončila dopolední závod. Odpolední jízdy již začaly v předem stanovený čas. Jelo se celkem na tři přibližně patnáctikilometrová kola, na kterých byl jeden měřený enduro test a jeden cross test.
    V prvním enduro testu, který byl pouze seznamovací, jsme se ve výjezdu otáčeli kolem stromu zpátky dolů a já jsem v tu chvíli ztratil balanc. Místo sjezdu jsem hodil šipku ze dvou metrů kamsi do roští. Už při snaze vyprostit motorku, která zůstala zaseknutá mezi kořeny koly vzhůru o kus výš než já, mi bylo jasné, že jsem si při pádu nejspíš o nějaký kámen narazil dlaň levé ruky. Za pomoci diváka jsme motocykl vyprostili a já jsem mohl test dokončit a přesunout se na první měřený cross test, na kterém na nás čekal nejen přejezd Škody Felicie, ale i pasáž s kládami, které pro mě nebyly po předchozím pádu vůbec příjemné. Po nich následovalo nekonečně mnoho namotaných zatáček po poli, nad kterým je prach zvednutý snad ještě dnes. Po prvním měřeném testu jsem měl nerychlejší čas, a to byla hodně důležitá informace, která mě i přes značnou bolest hnala do dalších dvou kol. Po druhém kole, kde už byl měřený i enduro test, jsem se právě díky němu propadl na místo druhé, a i přes zrychlení v kole třetím už jsem se na první pozici nedostal.
    S patnácti vteřinovým odstupem jsem se tedy umístil na druhé pozici. Závod byl za mě velice dobře připravený a moc jsem si ho užil, i když si teď asi chvíli nezajezdím.

Text: Petr Holický

1. místo: Michal Korber
2. místo: Petr Holický (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Michal Polodna

 

Fotogalerie: Holický i přes bolest bojoval o přední příčky

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz