Holický na závodech v Šiklově Mlýně testoval nový stroj

24.06.2021 21:07

    Petr Holický poprvé závodil za tým REGION RACING. Zároveň také testoval nový stroj. Jak se mu dařilo? Dozvíš se v článku.

jezdec: Petr Holický

Datum závodu :

5.6.2021

Název podniku :

CAMS Šiklův Mlýn

Kategorie :

Hobby Veterán 40+

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Konečně jsme se dočkali a já mohl otestovat nový stroj na prvním závodě letošní sezóny. Od začátku roku jsem se snažil co nejvíce trénovat a tak jsem se na závody CAMS do Šiklova Mlýna opravdu těšil.
    Závodil jsem pouze v sobotu, a to v kategorii Hobby veterán 40+. Když jsme dorazili na místo, trať byla suchá a všude se prášilo, ale sotva jsme se začali řadit na start, začalo pršet a bylo jasné, že si užijeme bláta jako na soustředění v Čisté u Litomyšle. Jelikož nejsem zvyklý startovat s rukama nad hlavou a vypnutým motorem, takže než jsem se dostal do první zatáčky, byla přede mnou už minimálně polovina startovního pole. Po prvním seznamovacím kole jsem se postupně začal prodírat směrem kupředu. Závod měl trvat 2 hodiny, ale kvůli nepříznivému počasí nám závod zkrátili na 1,5 hodiny. To byla celkem klika, protože jsme jeli už v odpoledních hodinách a několik posledních kol jsem jel poslepu kvůli špatně zvoleným tmavým brýlím.
    Trať se mi velice líbila, a i přes jeden lehký pád jsem závod dokončil na druhém místě. Podíl na tom má také týmový kolega Pavel Kuneš, který jel závod přede mnou.

Text: Petr Holický

1. místo: Pečený Radek
2. místo: Holický Petr (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Mikel Tomas

Fotogalerie: Holický na závodech v Šiklově Mlýně testoval nový stroj

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz