Holický se vyhecoval na jedničku

01.04.2022 14:17

    Petr Holický se po dlouhé pauze vrátil do závodního režimu. Zavítal na Endurosprint do Znojma, kde předvedl svoji rychlost a odhodlání. V článku si přečti, jak závod v jeho podání probíhal.

jezdec: Petr Holický

Datum závodu :

26. 3. 2022

Název podniku :

Endurosprint CAMS - Znojmo

Kategorie :

Hobby veterán 40

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Konečně jsem se dočkal prvního závodu od podzimního úrazu a po nekonečné zimní pauze. Jako první mě čekal Endurosprint ve Znojmě.
    Ráno panovalo ještě chladnější počasí, ale bylo jasné, že se brzy zahřejeme. Nestihl jsem se přihlásit na sobotní závod, což pro mě znamenalo lehkou nevýhodu oproti ostatním jezdcům, kteří měli již trať najetou.
    Cross test mi celkem sedl. Zlehka jsem si oťukával lavice a dvojáky, které na nás pořadatel nachystal. Endurotest už byl trochu zákeřnější. Poslední kláda mě poslala k zemi a u toho se mi podařilo ohnout spojkovou páčku. Zpátky do sedla jsem se vrátil celkem rychle, a tak jsem měl dost času se připravit na druhé kolo. Hlavně bylo nutné přifouknout zadní kolo, na kterém mně lehce unikal tlak. Do dalšího kola už jsem šel s větší jistotou a vědomím, co mě čeká. Jízda už se potom odehrála bez větších chyb.
    V druhé pauze jsem po kontrole předběžných výsledků zjistil, že mě od prvního místa dělilo 16 vteřin. V tu chvíli jsem měl v hlavě jen dvě možnosti. Odjet závod ve stejném tempu a na jistotu si udržet druhé místo nebo .... Čekalo mě opětovné dofouknutí zadku a šlo se na to. Na poslední a největší lavici jsem už byl tak nahecovaný, že se mi ji podařilo přeletět až na rovinu. Kdyby se ten den měřila výška nebo délka skoku, tak bych byl jasný vítěz. Časomíra po cross testu mi poprvé ukazovala pod 8 minut. V tu chvíli už nešlo couvnout. Hlavně jsem nesměl udělat nějakou fatální chybu, což se mi celou dobu na posledním endurotestu honilo hlavou.
    Když jsem viděl na tabuli čas o 13 vteřin lepší než kolo před tím, byl jsem spokojený. Celkově mě tedy můj výsledek posunul na první místo. Co víc bych si mohl na úvodním závodě přát.

Text: Petr Holický

 

1. místo: Petr Holický (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Josef Nitka
3. místo: Martin Beneš

 

Fotogalerie: Holický se vyhecoval na jedničku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz