Hon na poslední body

26.10.2022 08:47

    Lukáš Pišl vyrazil na závěrečný závod nova motocross cupu do Třemošnice. Jeho cíl byl jasný - nasbírat co nejvíce posledních bodů, aby si upevnil svoji celkovou pozici. Jak se mu to podařilo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Lukáš Pišl

Datum závodu :

1. 10. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup
Třemošnice

Kategorie :

Hobby 33 - 44 let

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Do Třemošnice jsem vyrážel s cílem nasbírat co nejvíce posledních bodů v seriálu Nova motocross cup. Po zkušenostech z předchozích ročníků mi bylo jasné, že vzhledem k účasti jezdců, kteří se obvykle závodů v seriálu neúčastní, to nebude snadné.

    Místní trať znám, počasí bylo dopoledne ještě slušné, takže trénink proběhl v pohodě. Hned v kvalifikaci jsem jel naplno, abych zjistil svoje možnosti. Podařilo se mi dojet na 5. místě.

    Do první rozjížďky se mi nastupovalo už s horším pocitem. V souvislosti s deštěm začala být trať kluzká. Přestože se mi start celkem vydařil, už v první zatáčce mi bylo jasné, že budu muset výrazně zvolnit, abych se vyvaroval pádu. To mě ale začali předjíždět ostatní jezdci a já musel zase zabrat. Nakonec jsem do cíle dorazil jako osmý.

    Do druhé rozjížďky jsem najížděl s odhodláním zabrat ze všech sil. Při startu jsem se plně soustředil. Sotva jsem však odstartoval, narazil do mě jiný jezdec a já tak pokračoval v závodu ze zadních pozic. Byl jsem rád, že jsem kolizi vůbec ustál. Snažil jsem se dohnat, co se dalo. Když už se mi zase začalo trochu dařit, tak mi v zatáčce podklouzlo kolo a skončil jsem na zemi. Po zbytek jízdy jsem jel, co to šlo a do cíle jsem dorazil na šesté pozici.

    Celkově to dalo na 7. místo. V seriálu Nova motocross Cup jsem tedy nakonec skončil na 4. příčce.

 

Text: Lukáš Pišl

1. místo: Tomáš Nývlt
2. místo: Jindřich Lux
3. místo: Jan Rieger

 

Fotogalerie: Hon na poslední body

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz