Hrubý závodil na Nova Cupu v Dalečíně

02.07.2020 14:57

    Závodu Nova motocross cupu v Dalečíně se zúčastnil také Lubomír Hrubý. Startoval v kategorii 21-32 let. Jak se mu dařilo? Dočteš se v článku.

Datum závodu :

13.6.2020

Název podniku :

Nova motocross cup

Kategorie :

Hobby 21-32

Celkové umístění : 

13.místo

 

    "Z dalečínské tratě mám respekt, jelikož některé skoky nejsou zrovna na úrovni hobby jezdců, ale i tak se na ní vždy těším a snažím se si jí užít naplno. Trénink nám pěkně nakropili, což nebylo zrovna ideální na seznámení s tratí. Do první jízdy jsem nastupoval na start někde okolo 17. místa. Starty mi bohužel stále nejdou a tím mě odsouvají vždy do zadních pozic, ze kterých pak musím dohánět lepší příčky. První jízda mě moc bavila. I přesto, že je dalečínská trať velmi náročná, vyšplhal jsem se na 13. místo z 33 jezdců. Druhá jízda byla, jelikož během jiných jízd dost sprchlo, takové blátivé peklo nebo spíš písek zalitý vodou. To mi moc nesedí a bohužel v jednom výjezdu, kde přede mnou spadl jeden z jezdců, jsem rozblácený kopec nevyjel a musel kopec sjet a rozjet se na něj znovu. Během tohohle manévru mě několik jezdců předjelo, ale i tak jsem se snažil bojovat o to nejlepší umístění. Bohužel po pár kolech přišel pád na jednom sjezdu, kde byli zalité koleje vodou a ty mě poslali k zemi. Než jsem se dostal zpět na motorku, tak mi jezdci ujeli a já už spíše jel na to, abych dokončil jízdu ve zdraví. Bohužel z toho bylo 18 místo. Celkově z toho bylo 13. místo." vyjádřil se Lubomír.

 

1. místo: Martin Pácha

2. místo: Ladislav Řezníček

3. místo: Tomáš Zeman

Fotogalerie: Hrubý závodil na Nova Cupu v Dalečíně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz