I Daňa bojoval v Dalečíně

29.08.2022 09:15

    S náročnými podmínkami se do Dalečína přijel poprat Petr Daňa. Jak jste se už pravděpodobně dočetli, tento spojený závod dvou SMSek pořádně ztížil noční a ranní déšť. Jak si s tím poradil Petr? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

21. 8. 2022

Název podniku :

SMS Pardubice - Dalečín I

Kategorie :

Veterán A

Celkové umístění: 

3. místo

 

    V Dalečíně se mi většinou moc nedaří a ještě k tomu byla ráno trať v hodně špatném stavu z důvodu vytrvalého nočního deště. První ranní trénink se proto vůbec nekonal. Pořadatelé ho zrušili a jel se pouze prodloužený kvalifikační trénink. V kvalifikaci se mi podařilo zajet pátý čas.
    Start do první jízdy se mi docela podařil. Do první zatáčky jsem najížděl jako třetí. V další zatáčce jsem se ale propadl na pátou pozici. To jsem naštěstí během dvou kol napravil a dostal jsem se zpět na třetí pozici. Snažil jsem se dohnat soupeře přede mnou, což se mi dařilo. Dojel jsem ale okolečkáře a ve snaze ho rychle předjet jsem vybočil z ideální koleje a skočil do hlubokého bláta. To mě úplně zastavilo a pár vteřin zdrželo. První dva soupeře jsem už bohužel nedohnal a do cíle jsem tak dojel na třetím místě.
    Druhou jízdu jsem zahájil naopak špatným startem, a to až v druhé půli startovního pole. Trať už ale byla rozježděná, nebyla jen jedna kolej a dalo se tak lépe předjíždět. Díky tomu jsem se už ve třetím kole dostal na pátou pozici. Výš už to šlo ale pomalu, navíc jsem udělal opět chybu a upadl znovu do bláta. V osmém a devátém kole jsem se posunul na čtvrtou, a pak třetí pozici. A takto jsem nakonec dojel i do cíle.

Text: Petr Daňa

1. místo: Tomáš Linek
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: I Daňa bojoval v Dalečíně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz