I s rýmičkou to jde

22.08.2022 11:01

    Klárka Černá také vyrazila na pouťové závody do Velké Losenice. Celý den ji však trápilo nachlazení tak, že by nejradši zůstala doma. Nenechala se ale odradit a závody s úspěchem zvládla. Více v článku.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

30. 7. 2022

Název podniku :

10. ročník pouťového závodu
Velká Losenice

Kategorie :

Ženy

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Jednalo se o pouťové závody na mojí "domácí" trati, takže jsem se těšila. Už asi třetím dnem jsem se ale potýkala s nachlazením, tak jsem jen doufala, že mě to nijak moc neomezí. Přes noc i po celý den nám pršelo, ale povrchu v Losenici to akorát prospělo, takže se celý den jezdilo na idoši.
    Tréninky mě bavily. Pokořila jsem pár svých "obav", které jsem na trati měla, a tak jsem se na závody těšila. Na start jsme nastupovaly podle čísla motorky společně s veterány 50+, což mi vyhovovalo.
    Se startem do 1. závodu jsem byla spokojená. Vystartovala jsem 3. v kategorii a místo si udržela do konce závodu. Mezi závody jsem už ale začala pociťovat svoje nachlazení, a tak jsem se spíše viděla doma v posteli než na trati.
    Do 2. závodu jsem sice vystartovala 2., ale nakonec mě soupeřka předjela a já se opět ocitla na 3. pozici. Poslední 2 kola jsem se jí sice přiblížila víc, ale předjet se mi ji nepodařilo. Celkově jsem tedy dojela na 3. místě, ale závody jsem si moc užila.

Text: Klára Černá

1. místo: Nela Horská
2. místo: Kamila Staňková
3. místo: Klára Černá (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: I s rýmičkou to jde

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz