Inovace ve Vranově vs Daňa

27.09.2021 21:10

    Dalším z našich jezdců, kdo se seznamoval s novou tratí ve Vranově byl Petr Daňa. Jak se mu tam závodilo a jak hodnotil přípravu tratě? Dozvíš se v článku.

jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

11. 9. 2021

Název podniku :

Chalupa Donoval Cup - Vranov u Brna

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Další změny trati ve Vranově se mi docela líbily. Vydatné kropení s předstihem a během jízd udržovalo trať dlouho v ideálním stavu, což zaručovalo kvalitní závody.
    Ranní tréninky u mě probíhaly spíše v duchu seznamování s novými prvky tratě. V kvalifikaci už by se mělo zabrat, to se mi ale moc nedařilo. Zajel jsem až osmý čas.
    Start do úvodní jízdy se mi povedl, první zatáčkou jsem projížděl jako čtvrtý. Ve druhém kole mě předjel Vašek Dohnálek, a tak mohl začít souboj. Několikrát jsme si vyměnili pozice, ale musím říct, že Vašek jel lépe. Do cíle první rozjížďky dojel přede mnou a já jako čtvrtý.
    Druhou jízdu jsem zahájil ještě lepším startem, kdy jsem projížděl první zatáčkou jako třetí. Pučálka, Homola i Dohnálek mě během druhého kola po pár menších chybách postupně předjeli. I když jsem měl tempo v této jízdě o hodně rychlejší, nepodařilo se mi to ani jednomu z nich vrátit. V cíli druhé jízdy opět čtvrtá pozice.

Text: Petr Daňa

1. místo: Zdeněk Pučálka
2. místo: David Homola
3. místo: Václav Dohnálek

 

Fotogalerie: Inovace ve Vranově vs Daňa

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz