Jak Provazník přezouval a přezouval...

04.08.2021 13:55

    Není nad to si potrénovat přezouvání pneumatik... na motardu... A není nad to si to vyzkoušet hned několikrát v jednom dni. Závod Motoriders v Sosnové byl ale jenom o tom přezouvání, alespoň pro Provazníka. Více v článku.

jezdec: Erik Provazník

Datum závodu :

17.7.2021

Název podniku :

Motoriders - Sosnová

Kategorie :

A

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Začalo to v pátek.. trénujeme, trénujeme… vše na suchu. Ale sobota, závodní den, byla ve znamení vody. Takže trénink byl dobrej, ale do závodu Vám to nic nedalo... nevadííí.
    V průběhu pátku jsem dojížděl pneu a furt přezouval. Nevadí. Večír, jsem si konečně dal lepší pneumatiky – sliky - a modlil se, že nebude pršet. Ráno chcalo jak kráva. Tak jsem zase přezouval na mokrý. Tréninky byly super. A pak to začalo schnout. Tak jsem přezouval a dal suchý zadek. Pak to uschlo ještě víc, tak jsem dal suchý i předek. Jupí, nachystáno na závod, který bude na suchu. Pět minut před startem samozřejmě začalo fest pršet. Takže jsem musel zase přezout na mokrý. Asi po 12. už.
    Závod: start jsem měl dobrej, ale neuvědomil jsem si, že vedle mě jsou motorky ze 100 koněma a já mám tak 62 poníků. Takže celej překvapenej jsem byl v zatáčce po startu druhý za Alešem Nejedlém... Démon Aleš :) Jel tak rychle, chvilkama měl opravdu pěkný drifty, až nebezpečný. Dvě kola jsem ho četl. Pak jsem viděl jak Aleš chyboval, tak jsem ho na jistotu předjel. Aleš jako správný bojovník hned vrátil úder, což jsem popravdě nečekal. Myslel jsem, že je v šoku jak málem upadl, ale to jsem byl v šoku asi jen já :D . Každopádně Aleš je správný závodník a já musel nasadit „race mode“, abych ho předjel. Což se nakonec povedlo rychle. První místo jsem udržel až do konce závodu. Aleše pak v závěru dojel ještě Jakub Králík, takže závodilo se až do konce.
    V depu jsem slyšel, že pršelo tak moc, dokonce se o nás i báli. Tak žádnej strach mi se taky báli.

    Obrovské poděkování patří celé rodině Homolových, kteří akci organizují.

    Já jsem šťastný... přezoval jsem, přezoval jsem, až jsem z toho vyhrál a mám pohár s logem MOTORIDERS. YES!!!!

    Závod na vodě byl fakt testem. Kdo dojel, zvítězil :)

Text: Erik Provazník

1. místo: Erik Provazník REGION RACING s.r.o.
2. místo: Aleš Nejedlu FURT PLNEJ C.O.
3. místo: Jakub Králik MOTORIDERS

Fotogalerie: Jak Provazník přezouval a přezouval...

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz