Jak se Hejný rozloučil s pětaosmdesátkou?

11.11.2022 16:05

    Kuba Hejný nám oznámil, že bude už příští rok sedlat dvácu! Můžeš si tak přečíst, jak se mu vedlo na Chalupa cupu ve Vranově u Brna a jak se mu podařilo ukončit poslední sezónu na pětaosmdesátce. Vše se dočteš v článku.

Jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

16. 10. 2022

Název podniku :

Chalupa cup
Vranov u Brna

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Jednalo se o moje poslední závody na GAS GAS 85, protože příští sezonu přecházím už mezi velký jezdce na 125ccm. Vranov navíc dobře znám a patří mezi mé oblíbené tratě, takže jsem si závody skvěle užil.

    Trénink a kvadla proběhla na pohodu a jízdu jsem si užíval. Psychicky jsem se uvolnil a těšil se na závody. Chtěl jsem si to užít a zajet dobrý výsledek na ukončení sezóny.

    První rozjížďku jsem dokončil na 4. místě. To nebylo špatné po nepovedeném startu, kdy jsem se musel prokousávat přes pomalejší jezdce. Druhá rozjížďka byla jiná. Povedl se mi start kdy jsem jel druhý za Vaškem Dohnálkem. Celou jízdu jsem si kontroloval svojí druhou pozici a taky na ní dojel.

    Celkově jsem skončil na 3. místě. Mám velkou radost, že jsem poslední závod dojel na bedně. Užil jsem si to skvěle a považuji to za skvělé rozloučení se sezónou.

 

Text: Jakub Hejný

1. místo: Václav Dohnálek
2. místo: Ondřej Ludvík
3. místo: Jakub Hejný (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Jak se Hejný rozloučil s pětaosmdesátkou?

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz