Jak to vypadalo na FMX Gladiator Games?

21.11.2016 18:53

    Pohled na sobotní akci v Praze - FMX Gladiator Games. Pohled můj, pohled Marka Rejmana a pohled Vás diváků... 

    Aby nedošlo k nedorozumění, tenhle názor píšu sama za sebe, jako někdo, kdo se akce zúčastnil. No a můj pohled je ten, že se to prostě nepodařilo. Celý rok jsem po různých moto akcích... Na Gladiátorech jsem dlouho nebyla, i když dřív jsem na ně chodila. Na poslední chvíli jsem se letos rozhodla zúčastnit. Bohužel jsem si odvezla spíš zklamání než nadšení. To, že vzniknou technické problémy, se prostě stává. Bohužel tentokrát to nebyly jen technické problémy ( a že jich nebylo málo), ale také moderátoři, kteří podle mě na tuto akci nepatří ( neznali názvy triků, motali jezdce...). Celá akce byla jeden velký zmatek, prostoje, přestávky... Kdo to zachránil a má za mě palec nahoru, byli určitě kluci na sněžných skůtrech, tomu říkám akce, která zvedne ze židle. Kluci na motorkách byli taky super, ale bohužel se na jejich jízdě podepsaly právě technické problémy. Jako například synchron, který vůbec nebyl synchronní. Všem jezdcům díky za kvalitu skoků a show, ale organizačně hrůza !! Kdo mě osobně mile překvapil, byl Filip Podmol, který bych řekla, že byl mezi ostřílenými borci jeden z nejlepších! A díky za Martina Koreně, který zareagoval a z ,,nesynchronu" udělal synchron. Za redakci RRT - Anna Kosařová

A co na to zakladatel této akce, který to má vše pod palcem, Marek Rejman ? Jeho vyjádření na FB zde : 

16. ročník je historií. Malé zhodnocení. Na začátek je fér přiznat, že letošní ročník pronásledovala řada technických problémů, které bohužel měly vliv na samotnou show. 
PRODUKCE: ano, my děláme show a proto vymýšlíme celou řadu efektů, které se ale na ostro zkouší až v hale. Musíme tedy všechno detailně naplánovat. Od roku 2013 mi dělá stage design skvělý Martin Hruška. Když jsem ho požádal, aby do show zakomponoval obrovské projekce, nadšený nebyl. Dobře ví, jak je složité je správně připravit. Když kluci ve čtvrtek v noci vše "zavěsili" do pozic, a pustili projektory, zastavilo se nám srdce. Na plátnech, speciálně vyrobených pro naše FMX GG, nebylo vidět vůbec nic. Další 2 hodiny tvrdého diskutování o nějakém řešení, které se dá vymyslet mezi 22 hodinou noční a 6 hodinou ráno vedlo k provizorní výměně speciálních projekčních pláten za obyčejnou bílou netkanku. Víc se nedalo dělat, ale projekce fungovaly. Pro mě je naprosto zásadní, aby divák měl co nejlepší estetický zážitek z celé show a kluci vypadali při lítání jako rockové hvězdy. I proto jsme se rozhodli, že budeme jezdit pod "našima" a ne halovejma světlama. To ale znamená strašnou porci práce a nastavování světel přímo na place. Mraky vzrušenejch diskuzí a občas i křiku typu "do píči ať to kurva svítí tak, nebo tak..." Výsledek byl super. 


FMX: pro letošní GG jsem si vymyslel nový, v hale naprosto unikátní set up ramp a dopadů - do kříže. Pod dohledem Martina Koreně (který byl letošní ústřední postavou FMX GG) se jejich umístění ladilo mnoho hodin. Výsledek byl skvělý, ale zjistili jsme, že nám chybí pár metrů na každé straně. Proto ty blbý tunely..
Páteční trénink začal strašným crashem jednoho z našich kamarádů, a to hned při jeho prvním skoku. Skoro hodinu ho ve velkých bolestech nakládali do sanitky. Klukům se pak nechtělo jít do rizika a já to naprosto chápu. Všichni se ale shodli na tom, že je to super set up. Na příští rok jsme si slíbili hodně času na trénink a prostor tak, aby jezdci zůstali v aréně a nejezdili do tunelů. 
SHOW: Všechno fungovalo do nečekaného problému s ovládacím pultem právě těch našich super světel, začal se kousat. Přepínání ze show do jezdeckého módu se prostě nedařilo. A proto docházelo k těm prostojům, které se moderátoři snažili nějak "vyplnit". Před nadupanou halou plnou vás, FMX věrných a hlavně znalých fanoušků, je to dost nevděčná práce. Kluci jezdili skvěle. Libor si ani pořádně nedoléčil zranění, jen aby vás neochudil o svoje ježdění. Fíla, Zdeněk, Radek a Máťa drželi náš prapor vysoko. Jason a Daniel skvělý na SNB. Nate jezdil pod práškama na bolesti zad, Matteo a Davide vždy pozitivní, Alex parádní. Kuchta přijel s ramenem po operaci, nemohl chybět.
FMX GG je Kuchtovo a moje dítě. Nesu velmi těžce, když se něco nedaří přesně tak, jak chci. Možná to zní arogantně, ale já prostě chci pro vás, naše fanoušky, jen to nejlepší. Když se něco nedaří, jsem opravdu hodně zklamanej. I když to třeba nikdo ani nepozná. Děláme FMX víc 16 let FMX v naší malý zemičce. Pořád máme být na co pyšní. Hlavně díky vám všem, co se každý rok vracíte do naší arény. Díky za slova chvály, díky za konstruktivní kritiku. Každej rok je to mazec. Díky vám všem, kdo jste tvrdě pracovali na letošních GG, jste super a já jsem vám vděčnej. Společně se vrátíme a budeme lepší. Uvidíme se 3.11. 2017. Tak zatím a díky moc. Marek Rejman

No a jak to vlastně dopadlo??? Gladiátorem se stal Adam Jones a nejlepším teamem, team Libora Podmola ! Pokud někdo z vás byl na této akci také, budeme rádi, když i vy napíšete, jak se vám akce líbila, níže do diskuze... Děkujeme! 

foto : MIKESKA

Diskusní téma: Jak to vypadalo na FMX Gladiator Games?

goood

Jožínek 22.11.2016
Za mě to bylo docela dobrý, i když sem teda nevěděl, jak se jmenujou triky, co kluci skáčkou. Nejlepší za mě byl mladej mouka.

Smíšený pocity

Karel #12 21.11.2016
Ja jsem tedy na akci byl a nevím či je to vina nebo není, příště uz na ni nepůjdu. Radši jsem si za vyhozeny prachy mohl koupit dárek k Vánocům.

nelíbilo

pepa vole D třeba ::D 21.11.2016
ahoj, mě se akce nelíbila

Přidat nový příspěvek

Fotogalerie: Jak to vypadalo na FMX Gladiator Games?

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz