Jak vypadá volný víkend Víti Špačka?

06.11.2021 11:41

    Víťa Špaček vyrazil na volný závod, který se uskutečnil na trati v Medlově. I když se celkově umístil na 4. místě, byl se svojí jízdou moc spokojený. Více se dočteš v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

9. 10. 2021

Název podniku :

Volný závod AMK Medlov

Kategorie :

MX1

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Sezóna se chýlí ke konci a já měl konečně volný víkend. Nelenil jsem a s radostí se vydal s taťkou na volný závod do Medlova. Přihlásil jsem se do kategorie MX1, která byla nakonec spojena s třídou MX2.
    Ve spojené kategorii nás bylo dohromady 20. Na dobře připravenou trať jsem vyjel jako první, aby mě nikdo nenaházel bahno do brýlí. To mi vydrželo jedno kolo, jelikož mi v zatáčce na konci prvního kola, podjelo zadní kolo. Přišlo mi to docela vtipný. Zbytek tréninku jsem si užíval. V druhém tréninku jsem si jízdu užíval a snažil si dobře zajezdit.
    Na první závody nám trať pěkně nakropili. S tím pocitem jsem nastoupil na start první jízdy. Start se mi ale vůbec nepovedl a já začínal zezadu. Na nakropené trati se ale těžce předjíždělo. Dal jsem do toho všechno a prokousal se na 6. místo. Tam můj postup skončil, a tak jsem i projel cílem. V MX1 z to bylo 5. místo.
    Na druhou jízdu byla trať krásně suchá, což mám rád. Start se povedl na výbornou a já bral holeshot, z čehož jsem měl strašnou radost. Vedení mi vydrželo půl kola, kdy mě předjel soupeř. Nevzdal jsem se a držel se ho. Bohužel jsem se pak o místo propadl. Vedoucí dvojice mi ale moc neujela, dokonce jsem jezdce na druhém místě začal stahovat. Cítil jsem se skvěle, ale na útok na druhé místo již nezbyl čas a já dojel třetí těsně za druhým. V MX1 to bylo 3. místo.
    S jízdou jsem byl spokojený, obzvlášť s tou druhou. Celkově jsem si vyjel bramborovou příčku, ale pocit to byl k nezaplacení. Děkuji týmu, rodině a Adélce za podporu.

Text: Vít Špaček

1. místo:
2. místo:

3. místo: Tomáš Weber

 

Fotogalerie: Jak vypadá volný víkend Víti Špačka?

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz