Jako jízda na tankodromu

15.09.2021 17:18

    Meteorit cupu v Pacově se zúčastnila i Vendy Štěpánková. Jak se poprala s náročnými podmínkami a s pro ní novou tratí? Dozvíš se v článku.

jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

5. 9. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Pacov

Kategorie :

dámský pohár

Celkové umístění: 

5. místo

 

    V neděli 5. září jsem se zúčastnila meteoritcupu v Pacově. Byl to druhý odjetý podnik za jeden víkend, a navíc to pro mě byla v Pacově premiéra. Od rána mi zdejší trať vůbec nesedla a na motorce mě to nijak moc nebavilo. To, že se už v tréninku začínaly vytvářet koleje a muldy, naznačovalo, že se odpolední jízdy budou blízce podobat tankodromu.
    V kvalifikaci se mi nepodařilo zajet ani jedno rychlé kolo, když jsem skončila na předposledním a z holek na posledním místě.
    Reakce do úvodní rozjížďky byla super, ale v první zatáčce jsem se bohužel téměř zastavila a ztratila hodně pozic. Během jízdy jsem pak udělala pár hloupých chyb, kdy mě někteří jezdci předjeli. Cílem jsem projížděla na 20. místě, kdy se mi podařilo udržet dva kluky za sebou. Reakce do druhé rozjížďky byla taky dobrá, ale potom se mi na startovní rovince třikrát za sebou zvedlo přední kolo, takže se moje pozice zakotvila mezi posledními. Ke konci jízdy jsem si myslela, že jsem úplně poslední, takže jsem zvolnila tempo. Pak mě ale předjel ještě jeden závodník, kterého jsem v podstatě pustila před sebe. Podmínky na trati už ale byly opravdu náročné a mému tělu se taky moc nechtělo. Byla to jedna z nejnáročnějších jízd, co jsem zažila.
    Děkuji Region racing teamu za podporu. Za obstarání motorky potom děkuji příteli a Milanovi Páchovi.

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Kristýna Řeřichová
2. místo: Dominika Hejdová
3. místo: Nikola Sládková

 

Fotogalerie: Jako jízda na tankodromu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz