Jako tanec s vlky

02.10.2022 07:32

    Do Klášterce nad Orlicí vyrazila i Vendy Štěpánková. Jak už jsme ve všech článcích o letošním Klášterci psali, nebylo to nic jednoduchého. Co k tomuto závodu řekla a jak se cítila? Dočteš se v článku.

Jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

17. 9. 2022

Název podniku :

Novamotocross cup
Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

Junior 13 - 21 let

Celkové umístění: 

19. místo

 

    17. září jsem se zúčastnila téměř domácího závodu v Klášterci nad Orlicí. Těšila jsem se, ale předpověď počasí nestála úplně na mojí straně. Hlásili zimu a déšť, což už se vlastně stává každoroční normou pro Klášterec. Nečekala jsem nic příjemnýho, ale tohle..

    Před tréninkem se trať až na pár kaluží zdála být docela v pohodě. Pak mě to ale vyvedlo z omylu. Totální kaše, a to snad horší než vloni. Byla jsem ráda, že na motorce vůbec stojím. Následná kvalifikace byla za mě snad nejlepší z celého dne, pak už se to jen zhoršovalo.

    Do startů jsem žádné naděje nedávala, stejně by mě v další zatáčce většina předjela. V první rozjížďce jsem si jela to svoje do doby, kdy mě kolej vynesla mimo trať a u toho jsem spadla. Pak jsem se po chvíli jízdy na rovince po startu srazila s jedním jezdcem a neustála to. Při pádu jsem si narazila stehno a loket, obalila sebe a motorku v blátě a ohnula řídítka. Zasekla jsem se na tomto místě tak dlouho, až byla jízda u konce. Do cíle jsem si tedy jen tak dokroužila.

    Do druhé rozjížďky se mi vůbec nechtělo a už od startu jsem to vlastně vzdala. Takhle hrozně jsem snad nikdy nejela. Připadala jsem si jako totální začátečník. Chtěla jsem už jen projet kolem šachovnice a ve zdraví se dostat do depa.

    Nakonec jsem se umístila na nějakém 19. místě, s čímž nejsem spokojená a s mojí jízdou už vůbec ne. Za všechno ale musím poděkovat příteli, rodině a přátelům. Ty lidi kolem to vždycky dělají lepší a toho si nejvíc vážím. Děkuju!

 

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Dominik Erik Rochl
2. místo: Jan Štach
3. místo: Richard Skřejpek

 

Fotogalerie: Jako tanec s vlky

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz