Jaký otec, takový syn

29.06.2022 14:57

    V Lačnově se ukázal i Petr Daňa starší. Stejně jako jeho syn předvedl skvělou formu. A to už jak při prvním startu, tak hlavně v cíli obou rozjížděk. V článku si přečti, jak závody pohledem Petra vypadaly.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

18. 6. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Lačnov

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

1. místo

 

    V Lačnově jsem byl poprvé. Už ráno bylo vidět, že pořadatelé nenechali nic náhodě a trať perfektně připravili. Během dne několikrát kropili a trať kypřili, takže super svezení. Ranní trénink byl trochu mokřejší, ale na další už byl povrch ideální včetně drážek v zatáčkách.
    Start do první jízdy byl za jedna holeshotem. A jízda také, až do cíle se mi dařilo udržet dotírajícího Kamila Gintera za sebou. Takže v cíli 1. flek.
    Druhá jízda už tak jednoduchá nebyla. Start až někde kolem šestého místa, to se mi ale podařilo hned v prvním kole napravit a dostal jsem se na třetí pozici. A o kolo později na 2. místo za Gintera. Kamil jel ale hodně rychle a byl to trochu oříšek. V sedmém kole jsme ale dohnali okolečkáře. Při jeho předjíždění jsem si naštěstí vybral lepší stopu než Kamil, kterému se nepodařilo kolej projet bez potíží. První místo jsem pak už do cíle bez větších problémů udržel.

Text: Petr Daňa

1. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Kamil Ginter
3. místo: Radek Schovajsa

 

Fotogalerie: Jaký otec, takový syn

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz