Jde to i bez zadní brzdy

27.03.2022 08:08

    Pavel Kučera vyrazil na slovenský závod do Borského Mikuláše. V úvodní rozjížďce ho však potkala nepříjemnost, která mu značně zkomplikovala zbytek závodního dne. V článku se dozvíš, jak se s tímto problémem vypořádal.

jezdec: Pavel Kučera

    Už od rána jsem se na motorce cítil velmi dobře a jelikož se závodilo na písčitém povrchu, tak mě jízda i hodně bavila. V průběhu prvního tréninku jsem se snažil, abych si trať dobře zapamatovat, protože jsem zde jezdil poprvé. V kvalifikaci už mi bylo jasné, kudy vede rychlá stopa. Snažil jsem se tedy zajet co nejlepší čas, abych si mohl vybírat vhodné startovní pole.
    Do první rozjížďky se mi podařilo dobře odstartovat a ve druhé zatáčce jsem byl na druhém místě. Během prvních třech kol jsem se dostal na první místo a začal se vzdalovat ostatním jezdcům. Poté ale přišla technická závada a přestala mi fungovat zadní brzda, což mi způsobilo dost velký hendikep. Díky mému náskoku jsem si mohl dovolit jet spíše bez chyb. I přes to jsem jich spoustu dělal a jedna chyba mě poté dostala i k zemi. V zatáčce se mi zavřely řídítka a já upadl. Nakonec se mi povedlo motorku rychle zvednout a s přehledem dojet do cíle ještě na prvním místě.
    Do druhé rozjížďky jsem nastupoval bez zadní brzdy, a ani start se mi nevydařil tak dobře jako v prvním závodě. Po startu jsem se pohyboval okolo 6. místa a snažil se nasadit co nejplynulejší jízdu, abych nemusel tolik brzdit. Většinu závodu jsem pak jezdil na čtvrtém místě. Dvě kola před cílem se mi ale podařilo vybojovat opět první místo, které jsem si udržel až do cíle.

Text: Pavel Kučera

1. místo: Pavel Kučera (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Filip Brigant
3. místo: Ondřej Osička

 

 

Fotogalerie: Jde to i bez zadní brzdy

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz