Jednou tak, podruhé jinak.

19.05.2022 08:17

    Patrik Šponar vyrazil na závod Jiromoto cupu do Chotěboře. V loňské sezóně si závody na této trati užil, letos mu to nějak nesedlo. Jak to ale nakonec dopadlo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

23. 4. 2022

Název podniku :

Jiromoto Vysočina cup – Chotěboř

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

2.místo

    Vloni na podzim se mi v Chotěboři celkem líbilo a překvapivě i dařilo, takže jsem se celkem těšil. I to počasí hrálo do karet, byla sice zima, ale sluníčko. Plus se mi podařilo na závody nalákat i Jindřicha Musila, který pořád skoro nemůže chodit, ale na motorce už jezdí (a já mám aspoň šanci ho porazit :-D). Z tréninku jsem byl nějak nemile překvapen. Trať mi oproti podzimu vůbec nešla a necítil jsem se dobře, možná mi vadilo jiné nabroušení téměř všech skoků, buď to házelo na přední nebo na zadní. Plus trať byla šíleně rozbitá už po trénincích, takže dost náročné.
    O to víc jsem byl překvapen, když jsem se v kvalifikaci umístil na 2.místě s měřeným časem na kolo. Do první jízdy se mi opět povedl holeshot, stejně jako před týdnem v Opatově. Vděčím za to opět pomocníkovi startu na přední vidlici, který mám od týmu :-) a také Bohdanovi, bez kterého bych nebyl schopen to zamáčknout. Jízdu na prvním místě jsem si užíval hlavně proto, že mi nikdo neprášil. Zamnou jedoucí Jan Charvát mi ale dával co proto a pokoušel se mě předjet několikrát za kolo (na zdejší trati se dost blbě předjíždí). Musím mu ale vyseknout poklonu, jelikož mě mohl během závodu několikrát předjet tvrdým způsobem či rovnou sundat (prostor na to měl), ale neudělal to - jel čiště, zkoušel to, čekal až udělám chybu. A nakonec se i dočkal, 3 kola před koncem jsem už byl dost vyčerpaný a jeden z "kolečkářů" mě dost nepříjemně zablokoval (nehezky jsem si na něj zařval). V cíli tedy 2.místo.
    Do druhé jízdy start opět super, tentokrát na druhém místě už za Janem Charvátem. Systémem start-cíl jsem dojel opět na druhém místě.
    Celkově tedy 2.místo a konečně společná fotka s Jindřichem na bedně! Děkuji za podporu.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Jan Charvát
2. místo: Patrik Šponar (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Jindřich Musil

Fotogalerie: Jednou tak, podruhé jinak.

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz