Jen krůček od pódiového místa

22.08.2021 11:50

    Když to máš skoro na dosah ruky a stejně je to daleko... Míra Kučera závodil v Rudníku. Více v článku.

jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

18.7. 2021

Název podniku :

O pohár rudnické rokle

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Trať jsem si vyzkoušel už den předem a doufal jsem, že na závod „O pohár rudnické rokle“ zůstane co nejvíce jezdců z MMČR juniorů, který v Rudníku byl den předem, aby bylo s kým závodit. Trať byla jako vždy luxusně připravená, ale noční vydatný déšť udělal povrch téměř nesjízdný.
    Naštěstí v den závodu vylezlo sluníčko a několik odvážlivců se do té spouště pustilo. I velké motorky měli s terénem potíže. Postupně se vyjeli koleje a dalo se jezdit.
    Při našem měřeném tréninku byl největší úspěch objet celé kolo, mně se to podařilo jako prvnímu a měl jsem druhé místo v kvalifikaci. Na trati byly v některých místech obzvlášť hluboké koleje, což značilo hlavně to, že se bude špatně předjíždět a bude až příliš snadné udělat chybu.
    Do první jízdy jsem odstartoval na 4. pozici a vytvořili jsme s prvními pěti závodníky skupinku, vytvářeli na sebe vytrvalý tlak, takže jsme každý udělal nějakou chybu. Tím se rozestupy různě měnily. Ve čtvrtém kole jsem využil chybu jezdce přede mnou a posunul se na 3. příčku, kterou se mi podařilo udržet až do cíle.
    Do druhé jízdy jsem bral po startu 2. příčku a jízda byla velmi podobná té první. Bohužel ke konci druhého kola jsem pozici ztratil a propadl se na trojku, kterou se mi dařilo držet prakticky až do konce. Bohužel koleje byly velmi zrádné a já v jednom úseku zajel do hlubokého bláta, což mě zpomalilo a hned toho využil jezdec za mnou. Tím mě posunul na 4. místo. Opravdu mě to mrzelo a snažil jsem se vydobýt si své pódiové místo zpět, ale nevyšlo to. V cíli tedy čtvrtý a v celkovém hodnocení také. Byla to opravdu škoda.

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Kučeřík D.
2. místo: Rochl D.
3. místo: Tišovský L.

Fotogalerie: Jen krůček od pódiového místa

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz