Každá nová zkušenost dobrá

01.11.2022 21:19

    Maty Vinkler se nových věcí rozhodně nebojí. Za svojí kariéru už vyzkoušel několik motocyklových disciplín a tentokrát přišla řada na offroad maraton. Jak si svůj debut užil a co na to vlastně říká? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

15. 10. 2022

Název podniku :

Offroad maraton
Ředhošť

Kategorie :

Starší junior

Celkové umístění: 

10. místo

 

    Letos jsem si okusil motokros, cross country i enduro, a tak logická volba padla na další disciplínu, a to offroad maraton. Ten se jel 15. 10. 2022 v Radhošti. Pro český motosport se jedná o dost známou trať. Přihlásil jsem se do kategorie starších juniorů, kteří jedou 60 minut. Zapsal jsem se ale i do kategorie mladších juniorů, kteří jedou závod později na kratší trati.

    Ráno na trati startovaly quady, a to za deště. Trať po nich byla rozbitá a všechny zatáčky byly vyhlazené a uklouzané. Naše kategorie startovala v poslední vlně po velkých motorkách. Během mžiku se na trati objevilo cca 140 závodníků na motorkách. Trať se každým dalším kolem rozbíjela víc a víc. Po půl hodině jsem zjistil defekt zadního kola. Na prázdném kole jsem to zkoušel ještě jedno kolo, ale nešlo to. V ten moment jsem jezdil na pátém místě. Zajel jsem do servisní zóny, kde jsem se spolu s tátou rozhodl pro rychlý servis. Vyhodit kolo dát novou duši, dolít benzín a opět vyrazit na trať.

    Když jsem vyrazil na trať, byla ztráta na vedoucí jezdce velká. I tak jsem se snažil zajet co nejvíce kol. Jízdu jsem si užíval a dost mě to bavilo. Na vedoucího jezdce jsem ztratil celých šest kol a skončil na desátém místě. I tak tuto zkušenost hodnotím kladně a těším se v půlce listopadu do Jihlavy na další Offroad Maraton.

 

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Lukáš Andres
2. místo: Zdeněk Buštík
3. místo: Martin Kulhánek

 

Fotogalerie: Každá nová zkušenost dobrá

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz