Kdo si počká, ten se dočká

07.10.2021 13:17

    Závod MX Ultra GP cupu v Prachovicích byl kvůli dešti opravdu náročný. Kdo se ale nevzdal, ten si skvěle zajezdil. Přečti si v článku o průběhu závodu z pohledu Viktora Špačka.

jezdec: Viktor Špaček

Datum závodu :

25. 9. 2021

Název podniku :

MX Ultra GP Cup Mléčné dráhy
Prachovice

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Prachovice máme rádi, je tam dobrá parta pořadatelů a super atmosféra. Vzhledem k hodně naorané trati a silných deštích v předešlých dnech jsem se rozhodl trénink vynechat, v kvalifikaci se mi pak podařilo zajet 4. místo. Trať byla opravdu těžká a řada jezdců do závodu vůbec nenastoupila. Ve všech kategoriích se hodně padalo a některým závodníkům dělalo problém objet kolo.
    V první jízdě jsem odstartoval na třetím místě, pak jsem se dostal na druhé a po malé chybě to v cíli vyšlo na trojku. Druhou jízdu jsem byl po startu pátý, ale během dvou kol jsem se probojoval na třetí místo. Tak jsem závod i dokončil. Každý, kdo vydržel do druhé jízdy si později pochvaloval trať. Koleje, ideální povrch – prostě klasický motokros.
    Děkuji Vítkovi za pomoc s autem a za fandění. Děkuji REGION RACING teamu za podporu.

Text: Viktor Špaček

1. místo: Nesejt
2. místo: Korynta
3. místo: Špaček

Fotogalerie: Kdo si počká, ten se dočká

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz