Když nezapadáš do šablony

18.08.2022 14:28

    Klárka Černá se se svojí novou motorkou přihlásila do závodů klasiků. Ti ji bez problémů přijali mezi sebe, a tak si mohla užít parádní závody. Dokonce padla i bedna. Více se dozvíš v článku.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

16. 7. 2022

Název podniku :

CLASSIC MOTOCROSS - Žlutava

Kategorie :

125 Classic

Celkové umístění: 

7. místo

 

    I Žlutava pro mě byla novou tratí, ale opravdu jsem se tam těšila. Musela jsem ale doufat, že mě pořadatelé nechají jet, i kdyby mimo pořadí, protože rokem výroby mojí motorky do "klasiků" rozhodně nezapadám.
    Po pár kolech se mi trať zalíbila ještě víc. Kdybych neletěla přes řídítka, bylo by to ještě lepší. Každopádně jak k tomuto pádu, tak obecně k mé jízdě, jsem dostala spoustu cenných rad od mnohem zkušenějších jezdců.
    Start do prvního závodu se mi opravdu nepovedl. Reakci jsem měla dobrou, ale rychle jsem pustila spojku, a tak mi motorka chcípla. Ani start do druhého závodu nebyl nijak vydařený. Ale řekněme, že jsem si po celou dobu závody spíše užívala, než se za něčím hnala. Trať byla suprová, atmosféra závodů taky, prostě nebylo co vytknout.
    Milým překvapením pro mě bylo, že závody byly "tak aj naopak". Ve finále jsem se tedy ocitla na stupni vítězů, a to dokonce na 1. místě.

Text: Klára Černá

1. místo: Dušan Bari
2. místo: Ondřej Hofman
3. místo: Jan Kocian

 

Fotogalerie: Když nezapadáš do šablony

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz