Když se po nemoci vrátíš plný sil

15.10.2022 16:03

    Maty Vinkler po závodech v Klášterci onemocněl. Jakmile se však uzdravil, hned už hledal, kde by mohl o víkendu provětrat motorku. Nakonec závodil na Endurosprintu ve Mšeně a rozhodně to nemělo chybu. Více si přečti v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

24. 9. 2022

Název podniku :

MČR Endurosprint závod dětí
Mšeno

Kategorie :

Junior 65

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Po závodech Novamotocross cupu mě skolila nemoc, a tak jsem celý týden nebyl ani ve škole, ani na tréninku. V pátek však byla chuť na motorku veliká. Začal jsem tedy už dopoledne hledat na internetu, jestli se nejede někde něco na pohodu. Oči mně padly na Enduro Sprint ve Mšeně, kde byl vypsaný přípravný podnik pro děti. Vloni jsem tento seriál absolvoval téměř celý a vyšlo mi z toho třetí místo celkově.

    Start byl stanoven na 12:45 hod. Trať tentokrát vedla po části Cross testu, kterým již dopoledne projelo MČR Endurosprintu. To znamenalo, že trať byla rozbitá a vyjelo se dost drážek. Naštěstí nebylo bláto a povrch se držel téměř ideální. Třídy se jely dvě, a to 50ccm a 65ccm. Každá kategorie měla jedno zaváděcí kolo a dvě rozjížďky po deseti minutách.

    Na startu první rozjížďky jsem vyrazil vpřed a ujmul se 1. místa. Některé své soupeře jsem znal z loňska a hned jsem jim začal ujíždět. Závod jsem si užíval a ke konci časového limitu jsem již předjížděl pomalejší závodníky o kolo. Druhá rozjížďka probíhala stejně. Opět to pro mě začalo 1. místem už od startu. Celkově jsem odvezl také 1. místo v závodě 65ccm. Celé jsem si to užil a myslím, že pokud bude čas, určitě zkusím Endurosprint i na pětaosmdesátce.

 

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Matyáš Vinkler (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Karolína Kuželuhová
3. místo: Libor Vlasák

 

Fotogalerie: Když se po nemoci vrátíš plný sil

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz