Když se v závodě teprve seznamuješ s tratí

29.09.2022 18:32

    Míra Kučera vyrazil závodit na Chalupa cup do Dolních Heřmanic. Na rychlejší jízdu si však kvůli nefunkčnosti motorky musel počkat až do závodních rozjížděk. Co ho v kvalifikaci trápilo? Dočteš se v článku.

Jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

10. 9. 2022

Název podniku :

Chalupa cup
Dolní Heřmanice

Kategorie :

MX2 Open

Celkové umístění: 

11. místo

 

    V Heřmanicích jsem byl jednou na tréninku a moc se mi tam líbilo.

    V seznamovacím jsme vyrazili do pěkného bláta, ale docela mi to sedělo a byl jsem spokojený. Těšil jsem se do kvalifikace, ale bohužel jsem při prvním kole zjistil, že mi ve vysokých otáčkách nejede motorka. Nedalo se proto nic skákat a z kvaldy jsem odstoupil.

    Do první jízdy jsem odstartoval s respektem a v úvodu zjišťoval, jestli je motorka ve vysokých otáčkach v pořádku. Zdálo se, že je vše tak, jak má být ( mechanik odvedl dobrou práci :-) ) a já se snažil držet startovního pole. Jízdu jsem pojal jako seznámení s tratí a do cíle dojel na 11. příčce.

    Do druhé jízdy jsem odstartoval okolo 8. místa a tam jsem se taky v první polovině závodu držel. Ke konci mi ale opět ztvrdlo předloktí a já musel zvolnit. Do cíle jsem dojel na 10. příčce.

 

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Černý L.
2. místo: Podešva D.
3. místo: Trávníček M.

 

Fotogalerie: Když se v závodě teprve seznamuješ s tratí

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz